ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

تعیین شخصیت شما با استفاده از تاریخ تولد

iran stars


لطفاً جهت تعیین شخصیت خود با استفاده از این روش زیبا، به ادامه مطلب مراجعه نمایید:

ادامه مطلب ...

24 نکته استثنایی درباره اعتقادات غلط ایرانی ها در رانندگی!!

iran stars


1- نگه داشتن پدال ترمز در هنگام عبور از دست اندازها:این کار فشار زیادی را به سیستم فنربندی،اکسل و سیستم ترمز اتومبیل وارد میکند و نحوه صحیح رد شدن از دست انداز به این صورت است که باید طوری برنامه ریزی کنیم که تا قبل از رسیدن به دست انداز سرعت را کم کرده باشیم و در هنگام عبور از دست انداز ترمز به هیچ عنوان درگیر نباشد

 
2-بالا کشیدن ترمز دستی بدون نگه داشتن کلید آن: چندی پیش در انگلیس دیدم که دوستم زمانی که میخواهد ترمز دستی را بالا بکشد دکمه آن را فشار میدهد و سپس آن را بالا میکشد از او پرسیدم دلیل این کارت چیه؟ گفتش اولین باری که برای امتحان رانندگی رفته بودم سر همین کشیدن ترمز دستی منو رد کردن و برای همه خنده دار بود که میگفتم تو ایران همه اینطوری ترمز دستی رو میکشن و بعدا متوجه شدم که انگلیسی ها به این دکمه کلاچ ترمز دستی میگویند و تا زمانی که کلاچ ترمز دستی را نگرفتی نباید آن را بالا بکشی بعدا خودم هم از تعدادی از دوستانم که مکانیک را به صورت علمی میدانند گفتند که کشیدن ترمز دستی بدون نگه داشتن کلید آن باعث خرابی چرخ دنده های آن و وارد آمدن فشار بیش از حد به سیم ترمز دستی میشود(خدا رو شکر خودم این عادت رو ترک کردم و ترمز دستی رو درست بالا میکشم)
 

3-عدم تعویض به موقع روغن گیربکس : در همین تیونینگ تاک به کرات دیده شده که افرادی خودروشان 150 هزار کیلومتر یا بیشتر کار کرده و وقتی هم ازشان میپرسی واسکازین را تا به حال تعویض کردی میگویند مگر واسکازین هم نیاز به تعویض دارد؟ در جواب باید گفت بله واسکازین نیز مانند روغن های دیگر نیاز به تعویض دارد که تعویض به موقع آن باعث روان کارکردن گیربکس،سلامت گیربکس و...میشود کیلومتر تعویض آن بستگی به نوع روغن و گیربکس اتومبیل و شرایط کارکرد آن دارد
 

4-تعویض یکبار در میان فیلتر روغن:گاها دیده شده که افراد فیلتر روغن را یک بار در میان تعویض میکنند و اکثرا همین افراد از فیلتر های با کیفیت پایین استفاده میکنند.ابن کار باعث میشود فیلتر عمل تصویه را نتواند به صورت کامل انجام دهد و منجر به آسیب های جدی به موتور اتومبیل میشود که بعدا متوجه میشویم اگر هربار فیلتر را عوض میکردیم و فیلتر مناسب جایگزین می‌کردیم چقدر از هزینه تعمیر موتور و صرف وقت جلوگیری میشد
 

ادامه مطلب ...

جدیدترین و زیباترین مدلهای موی امسال

این مدل مو مناسب خانمهایی است که موهایی صاف یا کمی حالت دار دارند
 
iran stars 
 
 
در این مدل فاصله بین لایه های کوتاه شده مو خیلی کم است و موجب شده است که مو پر پشت تر به نظر برسد ویو کردن پایین موها نیز برای کمک بیشتری برای پر پشت جلوه دادن موها کرده است

iran stars

ادامه مطلب ...

طالع بینی ماه ها

خصوصیات متولدین ماه های مختلف:سمبل-عنصر-سیاره -روز اقبال-اعداد شانس-سنگ خوش یمن-رنگ


iran stars


فروردین:


سمبل : قوچ

عنصر: آتش

سیاره : مریخ

عضو آسیب پذیر :سر

روز اقبال : سه شنبه

اعداد شانس : 6 ، 9

سنگ خوش یمن: الماس

رنگ : قرمز

فروردینی ها در پی عشق آتشین و پر شورترین عشق ممکن اند

او خود به خود جنس مخالف را جذب می کند .

لذتهای جسمانی برای او بسیار اهمیت دارد و گاه احساس مالکیت شدیدی نسبت به معشوق خود را دارد

ادامه مطلب ...

زندگی قهقهه نیست،لبخند است

iran stars


زمانی که من بچه بودم، مادرم علاقه داشت گهگاهی غذای ساده صبحانه را برای شب هم آماده کند. یک شب را خوب یادم مانده که مادرم پس از گذراندن یک روز سخت و طولانی در سر کار، شام ساده ای مانند صبحانه تهیه کرده بود. آن شب پس از زمان زیادی، مادرم بشقاب شام را با تخم مرغ، سوسیس و بیسکویت های بسیار سوخته، جلوی پدرم گذاشت. یادم می آید منتظر شدم ببینم آیا او هم متوجه سوختگی بیسکویتها شده است!


در آن وقت، همه ی کاری که پدرم انجام داد این بود که دستش را به طرف بیسکویت دراز کرد، لبخندی به مادرم زد و از من پرسید که روزم در مدرسه چطور بود. خاطرم نیست که آن شب چه جوابی به پدرم دادم، اما کاملاً یادم هست که او را تماشا میکردم که داشت کره و ژله روی آن بیسکویتهای سوخته می مالید و لقمه لقمه آنها را می خورد.

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب 26 داستان کوتاه انگلیسی

iran stars


کتابی که پیش رویتان است کتابی است کوچک شامل 26 داستان انگلیسی کوتاه بزبان ساده با نضام لغات و اصطلاحات مفید برای انان که می خواهند داستان های انگلیسی را نزد خود بخوانند و از آنها لذت ببرند و در کنار آن به فن ترجمه اینگونه داستان ها آشنا شوند. این کتاب برای افراد مبتدی و دانش آموزان دبیرستانی پیشنهاد می شود.


برای دانلود رایگان کتاب 26 داستان کوتاه انگلیسی از ایران استارز به ادامه مطلب مراجعه نمایید:


ادامه مطلب ...

مدل موهای جمع مخصوص مراسم نامزدی و عروسی !

iran stars


با تصاویری از موهای جمع که از مدلهای رومی و اروپایی گرفته شده و برای مراسم نامزدی و عروسی مناسب و زیباست آشنا شوید. تصاویر مدلهای جدید و زیبا از موهایی که به سبک رومی و اروپایی جمع شده اند و بیشتر برای مراسم نامزدی و عروسی مناسب هستند.

ادامه مطلب ...

گزارش تصویری از غار علی سرد (علی صدر)

iran stars


غار علی‌صدر تنها غار تالابی ایران و از معدود غارهای آبی جهان است. این غار در ارتفاعات ساری قیه نزدیک روستای علیصدر (یا علی سرد) شهرستان کبود راهنگ (استان همدان) واقع شده است. ارتفاع غار از سطح دریا ۲۱۰۰ متر است. محوطه غار دالان‌های پیچ در پیچ و دهلیزهای متعددی دارد. از مجموعه رشته آبها، دریاچه بزرگی در درون غار بوجود آمده و از این رو نفوذ به عمق غار تنها با قایق میسر است. غار علی‌صدر یکی از دیدنی‌های جهانگردی استان همدان است.

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار بسیار زیبای VHome مخصوص نوکیا S60V5

iran stars


صفحه اصلی گوشی هایی که با سیستم عامل سیمبین سری 60 ورژن 5 کار می کنند بسیار خسته کننده است و اگرچه تغییر تم تغییری گرافیکی می دهد ولی منوها تغییر چندانی نمی کنند. این نرم افزار با انعطاف پذیری بسیار زیادی که دارد Home screen شما را از یکنواختی در می آورد.


ویژگی ها و دانلود این نرم افزار زیبا را در ادامه مطلب ببینید:

ادامه مطلب ...

مطالبی مهم در مورد نواختن ویولن

iran stars


مایلم برای هر کسی که به ویولن علاقه دارد کلامی چند بگویم . ویولن سازی است که مسلما یکی از زیباترین ساخته های دست بشر و یکی از دمدمی مزاج ترین آنهاست. شاید بسیار صعب الوصول بودن آن است که بر اعجازش می افزاید؛ جز برای کسی که برده وار, داوطلبانه و از صمیم قلب خود را تسلیم این ساز کند, ویولن سر نافرمانی و لجبازی خواهد داشت, نوارهای چندگانه و دامنه نامتناهی لطافت خود را دریغ خواهد کرد, و شخص می ماند با یکی از آلات دوست داشتنی موسیقی و که رنجیده دل است و بلا استفاده.


هیچ ویولنی مثل ویولن دیگر نیست, هر یک مانند یک وجود بشری ویژه و منحصر به فرد است و پاسخ آن به آن آرشه ای که سیم هایش را لمس می کند, همچون پاسخ گروه های مختلف مردم به یک عقیده, با دیگری متفاوت است.

در لگام زدن بر خلق و خوی او و تلون مزاج بی پایانش, در تسلط یافتن بر نوارهایش از شیرین ترین نجواها تا جانانه ترین غریوهاست که تمام مهارت ویولن نوازی نهفته است. زیرا نوازنده موجودی مستقل است: هیچ دست بیگانه ای در ملک طلق او اختیار ندارد, هیچ گوشی جز گوش او زیر و بم صدا را تعیین نخواهد کرد. او به تنهایی مخدوم و خادم است, و به محض اینکه آرشه اش ساز را لمس کند, چالشی شگفت انگیز آغاز می شود. در این چالش که بی وقفه ادامه می یابد, کسب پیروزی به تمامی بر عهده خود اوست.

ادامه مطلب ...

دانلود کلیپ زیبای حماسه از بیژن مرتضوی

iran stars


کلیپی بسیار زیبا از استاد بیژن مرتضوی به نام حماسه آماده دانلود کرده ایم که امیدواریم از تماشای این کلیپ لذت ببرید.

لطفا جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید:

ادامه مطلب ...

دانلود کلیپ ویولن نوازی بسیار زیبای خانم Ji-Hae Park

iran stars


با سلام خدمت همه دوستان هنرمندم در ایران استارز:

در این پست برای شما عزیزان کلیپی بسیار زیبا از خانوم ji-hae park آماده دانلود کرده ام که مطمئنم از تماشای این کلیپ بسیار لذت خواهید برد. این کلیپ با فرمت MP4 بود که جهت سهولت شما عزیزان آن برای دانلود، آن را به 3GP تبدیل کردم. اگر کلیپ رو با فرمت MP4 خواستید، می توانید با آی دی tanri_68 خبرم کنید تا فایل 70 مگابایتی MP4 را برای دانلود بذارم.

برای دانلود این کلیپ به ادامه مطلب مراجعه کنید:

ادامه مطلب ...

نواختن یکدست ویولن

iran stars


گاهی می بینیم نوازندگان ویلن در ایران، با وجود سابقه زیاد در نوازندگی این ساز هنوز اشکالات ابتدایی در نوازندگی (از نت خوانی گرفته تا استیل) دارند که این موارد در کتابهای آموزشی ویلن ذکر شده ولی اکثرا" بخاطر بی دقتی این نوازندگان هنگام تمرین این کتابها و عدم آموزش صحیح از طرف هنرآموز این مشکلات با نوازنده باقی می مانند.

از این رو با نوشتن سلسله مقالاتی به مشکلات احتمالی هنرجویان ویلن هنگام زدن کتابهای آموزشی ویلن نظیر ل ویلن، شفچیک، ولفارت و همچنین بعضی از قطعات ویلن می پردازیم. مطالبی که در زیر می آید، در برگیرنده نکاتی است برای یادگیری و نواختن کتاب ویلن( Le Violon):

ادامه مطلب ...

همه چیز درباره ویولن

iran stars


ویولون ساز زهی و آرشه‌ای است. این ساز کوچک‌ترین عضو سازهای زهی آرشه‌ای است.

برای نواختن معمولاً روی شانه چپ قرار می‌گیرد و با آرشه که در دست راست نوازنده‌است نواخته می‌شود.

کوک سیم‌های ویولن از زیر به بم به ترتیب: می‌ (سیم اول)، لا (سیم دوم)، ر (سیم سوم)، سل (سیم چهارم).

اصوات سیم‌های مجاور نسبت به‌یکدیگر فاصله پنجم درست را تشکیل می‌دهند. در این وسعت صدا ویولن قادر است تمام فواصل کروماتیک و کوچکتر از آن را اجرا نماید.

ادامه مطلب ...

یک آزمایش ساده برای تعیین جنسیت نوزاد

iran stars


بچه شما دختر می‌شود یا پسر؟ نتایج یک پژوهش جدید نشان می‌دهد یک آزمایش خون ساده در مادران آینده می‌تواند پاسخ به این پرسش را با دقتی شگفت‌آور در حدود هفته هفتم بارداری بدهد.

به گزارش آسوشیتدپرس این آزمایش خون تعیین کننده جنسیت جنین، گرچه هنوز بوسیله پزشکان آمریکایی تجویز نمی‌شود، در چند سال گذشته به صورت آنلاین در اختیار مصرف‌کنندگان بوده است. مدعای سازندگان این آزمایش در مورد تعیین زودرس و دقیق جنسیت جنین پژوهشگران ژنتیک را برانگیخت تا این موضوع را مورد بررسی دقیق‌تر قرار دهند.

آنها 57 بررسی منتشرشده درباره آزمایش تعیین جنسیت جنین را که در چارچوب دقیق پژوهشی یا دانشگاهی انجام شده بود مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.

ادامه مطلب ...