ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود ۳۲ ESET NOD32 Offline Update

iran-stars


تاریخ آپدیت:

۱۳۹۰٫۰۶٫۲۱ – ۱۲٫۰۹٫۲۰۱۱
شماره آپدیت: ۶۴۵۴
مخصوص نرم افزارهای: ESET NOD32 Antivirus / Smart Security 3 and 4
یکی از قدرتمند ترین و معروفترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی ESET است که قطعآ اکثر شما Antivirus و Smart Security این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس و اسمارت سکوریتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت ESET در حدود ۳۰ تا ۴۰ مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت ایران استار به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت ESET این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اسمارت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.
دانلود
و آموزش استفاده از آپدیت های آفلاین در ادامه مطلب موجود است …

ادامه مطلب ...

آغاز پروژه جدید نوکیا برای تولید گوشی‌های خورشیدی

iran stars


کسانی که در کشورهای آفتابی زندگی می‌کنند احتمالا به این فکر افتاده‌اند که شارژ خورشیدی روشی عالی و دوستدار محیط زیست برای شارژ کردن تلفن همراه است. در برخی مناطق، جریان برق پایدار در دسترس نیست، بنابراین این روش جایگزین می‌تواند بسیار جذاب باشد. نوکیا که همیشه مشتاقانه می‌خواهد پایداری گوشی‌هایش را ارتقا دهد، بررسی مقدماتی جدیدی آغاز کرده تا ببیند آیا می‌تواند یک گوشی خورشیدی به حقیقت بپیوندد.

ادامه مطلب ...

بهبود کپی، انتقال، تغییرنام و حذف در ویندوز 8

iran stars


هنگام کار با ویندوز کپی، انتقال، تغییر نام و حذف اطلاعات، به شدت مورد استفاده کاربران قرار می گیرد و در صورتی که به صورت همزمان چند فایل کپی و یا انتقال داده شود در چند پنجره انجام عملیات نمایش داده می شود. در وبلاگی که جهت معرفی امکانات و ویژگی های ویندوز هشت راه اندازی شده است اعلام شد که این ویژگی های پرکاربرد در ویندوز8 بهبود خواهد یافت.

ادامه مطلب ...

دانلود بازی ذهن نابغه برای آندروید Brain Genius Deluxe v1.31

iran stars


آیا ذهن شما قدرتمند است؟ این مسئله را ۲۳ بازی کاملا لمسی که قدرت مشاهده ، حافظه ، حساب و استدلال منطقی شما را می سنجد ، ثابت کنید. بازی سودوکو نیز در این بازی وجود دارد. این بازی مسیر کارآیی و وضعیت مهارت های ذهنی شما ردگیری می کند و به شما امتیاز می دهد. می توانید امتیازات خود را با دوستانتان مقایسه کنید. این بازی قبلا برای گوشی های آیفون ساخته شده بود که هم اکنون برای اندروید نیز منتشر شده است. این بازی را از وبسایت ایران استارز دانلود کنید.

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب آموزش کامل گرامر زبان انگلیسی

iran stars


مسلما نمی توان اهمیت دستور زبان را در یادگیری هر زبانی نادیده گرفت . شاید یادگیری مکالمه زبان انگلیسی روشی مهم و کارآمد در یادگیری هر زبانی باشد ولی در واقع وقتی شما اولین جمله را ، به زبان تازه آموخته ،  به زبان می آورید ، آن چیزی که مهارت شما در زبان را نشان می دهد ، رعایت قواعد دستوری و گرامر است که متاسفانه بسیاری از زبان آموزان از آن غفلت می کنند . در این مجموعه هر آن چیزی که در گرامر زبان انگلیسی وجود دارد به صورت درس به درس آموزش داده می شود. این کتاب بی نظیر را می توانید به طور رایگان در ادامه مطلب از ایران استارز دانلود کنید.

ادامه مطلب ...

گزارش تصویری از پروژه آپولو: همه دردسرهای سفر به کره ماه

iran stars


در دوران پس از جنگ جهانی دوم و رقابت‌های فضایی میان ایالات متحده و شوروی سابق، همیشه اولین‌ها از آن روس‌ها بود .


اولین ماهواره و اولین انسان را روس‌ها به فضا فرستادند. افتخار اولین راهپیمایی فضایی نیز نصیب روسها شد. نظر عمومی بر این بود که روس‌ها برتر از امریکایی‌ها در عرصه فضا هستند. هر چند در واقع این طور نبود، ولی به نظر می‌آمد از نظر تبلیغاتی ایالات متحده بازنده میدان است.

در همین ایام رئیس جمهور ایالات متحده در اوائل دهه شصت برنامه سفر به ماه را اعلام کرد. برنامه‌ای بلند پروازانه و پرهزینه که بسیار دشوار و حتی غیر ممکن به نظر می‌رسید. این پروژه آپولو نام گرفت و در نهایت سفینه آپولو ۱۱ بر سطح ماه فرود آمد و نیل آرمسترانگ قدم بر سطح کره ماه گذاشت .این پروژه صرفا تبلیغاتی نبود بلکه کاوش‌های علمی بسیاری نیز در مورد ماه در طی این پروژه انجام شد. به طور مثال در یکی از این ماموریت‌ها آیینه مخصوصی در سطح ماه نصب شد تا بتوان فاصله دقیق ماه از زمین را با استفاده از پرتو لیزر ارسالی از سطح زمین و بازگشت آن بعد از برخورد به آیینه نصب شده در ماه و اندازه گیری زمان رفت و برگشت با دقت کمتر از چند سانتیمتر اندازه گرفت. بعد از آن در طی چند سال اندازه گیری مداوم این فاصه کشف شد که ماه هر سال چند سانتیمتر از زمین دور می‌شود و این کشف مدیون آیینه نصب شده در ماه و ماموریت آپولو است.

ادامه مطلب ...

چگونه مصرف بنزین خودرو را کاهش دهیم ؟

iran stars


با توجه به بنزین سهمیه ای در کارت های سوخت و مسلما ناکافی بودن این مقدار برای خیلی از هموطنان و خرید ناگزیر بنزین 700 تومانی؛ آگاهی از راه‌هایی جهت کاهش مصرف سوخت خودرو برای رانندگان عزیز تا حدی می‌تواند مفید باشد تا هم در میزان مصرفی بنزین صرفه‌جویی شود و هم هزینه های مصرف سوخت خودرو کاهش یابد. چراکه می توان با بهبود بعضی روش ها، تغییر رفتارهایی را بوجود آورد که حتی الامکان تا اندازه ای صرفه جویی قابل توجهی حاصل شود.


برای یافتن راه‌های صرفه‌جویی در مصرف سوخت ابتدا باید موثرترین عوامل بر مصرف سوخت را شناسایی کرد. این عوامل شامل عوامل محیطی، نحوه رانندگی، خودرو و موتور خودرو می‌باشد.

ادامه مطلب ...

دلمه کلم برگ

iran stars


مواد لازم :


گوشت چرخ کرده: 500 گرم

پیاز خرد شده: یک عدد

گوجه‌فرنگی ریز خرد شده: یک فنجان

برنج دانه بلند: یک‌سوم فنجان

فلفل سیاه: یک‌چهارم قاشق مرباخوری

برگ کلم: 8 عدد

پنیر سفید نازک ورقه شده: یک‌دوم فنجان

سس گوجه‌فرنگی: 450 گرم

شکر: یک قاشق مرباخوری

آب: یک‌دوم فنجان

ادامه مطلب ...

بچه‌ای بی‌نظیر به دنیا بیاورید

iran stars


همه ما‌، گاهی زیاده روی هم می‌کنیم چه برای خوردن یک کیک و چه یک لیوان نوشابه اما وقتی تصمیم به بچه‌دار شدن می‌گیرید، زمان آن است که به سلامت جنینی که درون‌تان است فکر کنید چون هر اتفاقی که برای بدن شما پیش آید، روی آینده نوزادتان تاثیر مستقیم دارد. نه تنها مواد‌مخدر و دخانیات که خودتان از مضرات آن آگاهید بلکه عاداتی همچون میان‌ وعده‌های با ارزش غذایی کم و ورزش زیاد نیز می‌توانند در توانایی شما برای بارداری دخالت داشته و سبب آسیب‌های پنهانی به نوزادتان شوند. دکتر اوا ریتوو، از انجمن روان‌پزشــکی میامی فلوریدا، می‌گوید: «کنار گذاشتن عادات غلط پیش از بارداری، یکی از روش‌های شگفت‌انگیز آغاز آمادگی برای مادر شدن است. شما نسبت به بدن خودتان مسئولیت دارید و باید اطمینان داشته باشید که جسم‌تان همه مزیت‌هایی که می‌توانید به فرزندتان ارائه کنید را خواهد داشت. هر چه زودتر این عادات بد را کنار بگذارید، برای خودتان، دوران بارداری‌تان و برای نوزادتان بهتر است و شاید امید به بارداری همه انگیزه مورد نیازتان را به شما بدهد.»

ادامه مطلب ...

عکس هایی دیدنی از بهشت روی زمین

بهشت روی زمین ؛ منطقه شگفت انگیز مسطح از نمک که در آن آسمان و زمین با هم تلاقی پیدا میکنند و یک چشم انداز رویایی خلق میکنند. منطقه ای در جنوب بولیوی نزدیک آتشفشان تونوپا جائیکه بزرگترین بیابان نمک را تشکیل میدهد حدود ۱۱،۰۰۰ کیلومتر مربع.این منطقه از جاذبه های توریستی بولیوی محسوب می شود.


iran stars

ادامه مطلب ...

چرا هیچ وقت پول نداریم؟!

iran stars


برای گرفتن یک امضای ساده، چند هفته است که به یک سازمان مراجعه می‌کنید؛ مدام از این طبقه به آن طبقه می‌روید اما به نتیجه‌ای نمی‌رسید. کاری که انتظار داشتید یک روزه و توسط یک نفر انجام می‌شود، 01 روز وقت‌تان را می‌گیرد و برایش باید سراغ چند کارمند و مدیر بروید. شاید وقتی با چنین موقعیتی روبه‌رو شوید زیر لب بگویید اینجا ایران است و گمان کنید که تنها ادارات ما به چنین چرخه آزار دهنده‌ای گرفتارند ولی یک پژوهشگر بین‌المللی معتقد است، این چرخه بیهوده حاصل برخی تصمیم‌گیری‌های نادرست سازمانی و مدیریتی و همین‌طور تنبلی ناخودآگاهی است که در ذهن همه کارمندان جهان حک شده است.


  پروفسور سی. نورثکات پارکینسون انگلیسی معتقد است، همه جای جهان آسمان همین رنگ است و سال‌ها پیش این موضوع را به‌عنوان یک قانون که مدتی بعد جهانی هم شد، مطرح کرد. قانون پارکینسون، یکی از مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین قانون‌ها در حوزه مدیریت پول و سرمایه است و توضیح می‌دهد که بوروکراسی اداری از کجا سرچشمه می‌گیرد و این‌که چرا بسیاری از مردم به سادگی ورشکسته و فقیر می‌شوند. اگر دوست دارید دلیل این اتفاقات را بشناسید و در کسب و کار خودتان با آن مقابله کنید بهتر است بیشتر در مورد قانون پارکینسون بدانید و اگر هم نمی‌توانید جیب‌تان را مدیریت کنید و خرج و دخل‌تان جور در نمی‌آید بهتر است ادامه مطلب را بخوانید...

ادامه مطلب ...

این هشت غذا را به خاطر بسپارید ...

iran stars


برای این که مواد مورد نیاز بدنمان تامین شود، دو کار می توانیم بکنیم. اول این که هر چه دستمان می رسد، بخوریم و امیدوار باشیم با این همه چیزی که خورده ایم، بالاخره نیازهای بدنمان تامین شده باشد. دوم این که بعضی خوراکی ها را هیچ وقت از برنامه غذایی روزنامه مان حذف نکنیم. اگر تصمیم دوم را گرفته اید، 8 خوراکی زیر را به خاطر بسپارید...

iran stars

گوجه فرنگی:

درباره گوجه فرنگی باید دو چیز را بدانید؛ اول این که گوجه فرنگی های قرمز بهترین نوع گوجه فرنگی هستند چون میزان مواد آنتی اکسیدان در آن ها بیشتر است. دوم این که رب گوجه فرنگی یا گوجه کنستانتره هم درست به اندازه خود گوجه فرنگی مفید است؛ چرا که بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.
مطالعات متخصصان تغذیه نشان داده است که رژیم های غذایی سرشار از گوجه فرنگی، خطر ابتلا به سرطان های مثانه، ریه، پرستات و معده را کاهش می دهند.

ادامه مطلب ...

پیشگیری از سرطان رحم

iran stars


سرطان گردن رحم دومین علت مرگ زنان بعد از سرطان سینه در سنین ۱۵-۴۴ سالگی است. حتی در بسیاری از کشورهای در حال توسعه شایع‌ترین علت مرگ ناشی از سرطان در زنان می‌باشد . سالیانه نیم میلیون مورد سرطان گردن رحم در دنیا تشخیص داده می‌شود و نزدیک ۲۵۰۰۰۰ هزار مورد مرگ ناشی از آن حادث می‌گردد. این بیماری که در اثر ویروس پاپیلومای انسانی ایجاد شده و در اثر تماس‌های جنسی در دستگاه تناسلی زنان جایگزین می‌شود، شایع‌ترین عامل بیماری مقاربتی است.


در حدود ۵۰ تا ۷۰درصد افراد در سال‌های اولیه فعالیت جنسی ( افراد جوان ) دچار عفونت یا ویروس HPV می‌شوند؛ ولی این عفونت در اکثر موارد گذرا است و خود به خود بدون هیچ نشانه‌ای  برطرف می‌شود، ولی در بعضی موارد باعث تغییرات بافتی در سیستم تحتانی دستگاه تناسلی شده و در صورت عدم تشخیص بموقع این تغییرات بافتی، علائم و شکایات سرطان گردن رحم بروز می‌کند. این ویروس بیشتر از ۱۰۰ نوع دارد که حدود ۴۰ مورد آن در دستگاه تناسلی زنان ایجاد بیماری می‌کند. شایع‌ ترین ویروس که در ایجاد سرطان گردن رحم نقش دارد، نوع ۱۶ و در درجه بعد نوع ۱۸ می‌باشد؛ بطوریکه ۷۵ درصد موارد سرطان گردن رحم در اثر عفونت با این دو نوع ویروس HPV ایجاد می‌شود. انواع ویروس‌های با خطر کمتر، نوع ۶ و ۱۱ می‌باشند که ۹۰درصد عامل ایجادکننده زگیل‌های تناسلی هستند. سن شیوع این زگیل‌های تناسلی کمتر از ۲۵ سالگی است.

ادامه مطلب ...

انتخاب بهترین شامپو برای شما

iran stars


وقتی که در حمام موهایتان را می‌شویید و متوجه ریزش زیاد موها می‌شوید، شاید اولین چیزی که به ذهن‌تان خطور می‌کند، عوض کردن شامپو‌هایتان باشد و وقتی از حمام خارج می‌شوید و موهایتان را خشک کرده و شانه می‌زنید و باز هم شاهد ریزش شدید آنها هستید، مصمم می‌شوید که شامپویتان را عوض کنید. تقریباً بیشتر مردم مثل شما فکر می‌کنند و در چنین مواقعی به فکر تغییر شامپوی مورد استفاده‌شان می‌افتند و فقط برخی می‌دانند که شامپو تأثیر بسیار اندکی در ریزش موهای سر دارد. انواع مختلفی از شامپوها در سطح جهان تولید و به مردم عرضه می‌شوند. اگر به دنبال یافتن شامپویی مناسب برای موهای‌تان هستید، راه‌های ساده‌ای برای اینکار وجود دارد.

ادامه مطلب ...