ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

15 راز شگفت انگیز بدن انسان!

1. اثر زبان


iran-stars.com


اثر خطوط و اشکال روی زبان درست همانند اثر انگشت عمل میکند. یعنی هر انسانی خطوطی کاملا منحصر به فرد روی زبانش دارد. از این رو اثر زبان میتواند به عنوان یکی از فاکتورهای تشخیص هویت مورد استفاده قرار بگیرد.


2. پوست


iran-stars.com


انسان نیز مانند دیگر پستانداران هر لحظه در حال پوست انداختن است. طبق تحقیقات انسان در هر ساعت ۶۰۰ هزار ذره از پوست خود را در فضا پراکنده میکند. این مقدار برابر 700 گرم پوست در هر سال می باشد. به صورت میانگین انسان در سن 70 سالگی تقریبا به میزان پنجاه کیلوگرم پوست اندازی کرده است.

ادامه مطلب ...

ویندوز 8 را بیشتر بشناسید ! (قسمت دوم)

iran-stars.com



مدتی است که خبر ارائه نسخه پیش‌نمایش Windows 8 برای توسعه‌دهندگان (Windows Developer Preview)، خبرهای دنیای فناوری را تحت تاثیر قرار داده است. یقینا شما دوستان نیز خبرهایی را در این رابطه مطالعه کرده‌اید. در این مقاله که برگرفته از سایت وبلاگینا است قصد داریم تجربه عملی را از نصب و استفاده از نسخه پیش نمایش این سیستم‌عامل به قلم تحریر درآوریم و از زاویه‌ای دیگر به این سیستم‌عامل نگاهی داشته باشیم.


توجه : همانطور که اشاره شد نسخه منتشر شده Windows 8 ویژه توسعه‌دهندگان است که نسخه ای که قابل استفاده برای عموم باشد به زودی از سوی مایکروسافت منتشر خواهد شد. منتظر باشید ...

ادامه مطلب ...

مـرگ قـدافی و پـایان یک دیکتـاتوری 42 سـاله

iran-stars.com


سرهنگ قذافی، دیکتاتور لیبی که بیش از چهار دهه با پنجه آهنین بر ملت لیبی حکومت کرد، سرانجام روز پنجشنبه 28 مهر 1390 در مخفیگاه خود در شهر سرت توسط انقلابیون لیبی دستگیر و به هلاکت رسید. زمانیکه شهر سرت با پیشروی نیروهای شورای نظامی لیبی سقوط کرد قذافی در حفره‌ زیر پلی بین شهری در شهر سرت پنهان شده بود. قذافی در آنجا زنده دستگیر شد اما در مسیر انتقال به مصراته با تیراندازی انقلابیون خشمگین و به ضرب 2 گلوله کشته شد. نیروهای انقلابی لیبی پس از گذشت 9 ماه از آغاز قیام مردمی این کشور (27 بهمن تاکنون) با کشتن دیکتاتور انتقام 4 دهه خشونت و سرکوب را گرفتند. این امیدواری وجود دارد که با پایان دیکتاتوری سیاه قذافی در لیبی و ورود این کشور به مرحله نوینی از حیات سیاسی خود، راه برای اعمال حاکمیت ملی توسط مردم این کشور هموار شود.


لطفاً ادامه مطلب را ببینید:

ادامه مطلب ...

معرفی رسمی غول کهکشانی گوگل

iran-stars.com


انتظارها بالاخره به پایان رسید و محصول مشترک گوگل و سامسونگ با کمی تأخیر ( بدلیل فوت استیو جابز ) رونمایی شد. سومین گوشی هوشمند گوگل که مانند گوشی دوم آنها نکسوس اس به سامسونگ سفارش داده شده است یک غول هوشمند با صفحه نمایشگر ۴٫۶۵ اینچی که قرار است پرچم‌دار گوشی‌های اندرویدی باشد. همان طور که گفته شد گالکسی نکسوس ( Galaxy Nexus ) یک نمایشگر ۴٫۶۵ اینچی از نوع HD Super AMOLED دارد که دارای رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ می‌باشد.پردازنده آن دو هسته ای با فرکانس ۱٫۲ گیگا هرتزی است و دو دوربین با دو کارایی متفاوت در طرفین آن امکان بعدی این گوشی است . دوربین مخصوص عکاسی و فیلم‌برداری آن که امکان فیلم‌برداری Full HD را فراهم می‌آورد و بنظر در مقابل دوربین سایر گوشی‌های دو هسته ای جدید معمولی به حساب می‌آید به همراه فلش LED در پشت بدنه به زیبایی خودنمایی می‌کند و یک دوربین ۱٫۳ مگا پیکسلی برای برقراری تماس‌های ویدیویی در جلوی بدنه جای خوش کرده است.گوگل می‌گوید سامسونگ در این گوشی زمان تأخیر شاتر را به صفر رسانده است.


گوگل که ادعا دارد نسخه ۴ سیستم عامل خود یعنی اندروید بستنی حصیری حس خوبی را به کاربر القاء می‌کند نکسوس کهکشانی را بهترین گزینه برای اثبات آن می‌داند و آن را مجهز به نسخه چهارم سیستم عامل خود نموده است. غول کهکشانی مجهز به انواع و اقسام حسگرها مانند شتاب سنج، قطب نما، ژیروسکوپ، بارومتر و proximity می‌باشد و برای پیشرفت پروژه کیف پول گوگل ( Google Wallet ) قابلیت NFC را هم در نسخه جدید گوشی خود مدنظر داشته است.

Galaxy Nexus با یک گیگابایت رم و در دو نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی قرار است از نوامبر سال جاری روانه بازار شود. به نظر شما گوگل می‌تواند با این گوشی به جنگ اپل که اسلحه مرگباری چون آیفون ۴s در دست دارد برود؟

101 واقعیت درمورد نیمه گم شده زندگی

iran-stars.com


قصد داریم واقعیت‌های مربوط به تجربیات شما از نیمه گمشده زندگیتان را در اختیارتان قرار دهیم. امیدواریم پس از خواندن این مطلب، بدانید که نیمه گمشده واقعاً یعنی چه و بتوانید از این اطلاعات برای یافتن شادی و خوشبختی در روابطتان استفاده کنید.

 

♥ واقعیت 1:

برخلاف آنچه از کودکی به شما قبولانده‌اند، شما بیش از یک نیمه گمشده دارید.

♥ واقعیت 2:

شما برای شاد بودن به نیمه گمشده‌تان نیاز ندارید.

♥ واقعیت 3:

قبل از اینکه اجازه دهید کسی دوستتان بدارد، باید اول یاد بگیرید که چطور موجبات شادی خودتان را فراهم کنید.

♥ واقعیت 4:

نیمه گمشده برای رسیدن به تعادل وارد زندگی ما می‌شوند.


ادامه مطلب ...

لوازم آرایشی مرگبار را بشناسید!!!

iran-stars.com


وقتی قصد خرید لوازم آرایشی دارید، ممکن است پیدا کردن رنگ دلخواه که با رنگ پوست تان متناسب باشد برای تان مشکل باشد. اگر علاوه بر این ها به دنبال یک ماده آرایشی ایمن و غیرسمی هم باشید که هیچ گونه خطری برای سلامت شما نداشته باشد و بعدها شما را دچار مشکلات متعدد نسازد کار سخت تر می شود. شما بهتر می دانید که باید همیشه به دنبال مواد آرایشی غیرسمی باشید به خصوص بعضی از لوازم آرایشی بسیار مهم تر هستند مثلا حتما باید به دنبال رژلبی سالم باشید چون لب ها یکی از حساس ترین قسمت های بدن هستند. دکتر استکی مالکان، عضو انجمن مواد آرایشی سالم و نویسنده کتاب «تنها به دنبال صورت زیبا نباشید» می گوید: «پوست به شدت مواد مختلف روی خود را جذب می کند و علاوه بر این، موادشیمیایی که روی لب های تان استفاده می کنید به راحتی می تواند وارد دهان شما و بعد وارد دستگاه گوارش شود.»


بعضی از مارک ها تمام مواد مصرفی شان را روی برچسب محصول تولیدی نمی نویسند بنابراین یک مقدار انتخاب ماده آرایشی سالم مشکل تر می شود و نمی توان به راحتی مواد آرایشی سمی را تشخیص داد. انجمن مواد آرایشی سالم و ایمن فهرستی از مواد شیمیایی مضر را منتشر کرده است که در ادامه مطلب هر کدام را برای شما توضیح می دهیم.

ادامه مطلب ...

تست روان شناسی اعتماد به نفس

نمره اعصاب شما چند است؟

iran-stars.com


این یک آزمون استاندارد روان شناسی است. شما باید خودتان را در هر یک از ده موقعیت زیر تصور کنید و گزینه مناسب خودتان را پیدا کنید و علامت بزنید. بعد از آن، باید نمره مناسب خودتان را در پرانتز انتهای هر گزینه بخوانید و مجموع نمرات تان را حساب کنید تا بفهمید که آیا شما از آن آدم هایی هستید که زیر فشارهای زندگی، به هم می ریزند و تسلیم می شوند یا اینکه با صبر و اعتماد به نفس، در برابر مشکلات زندگی مقاومت می کنید و می ایستید.


لطفاً ادامه مطلب را ببینید:

ادامه مطلب ...

توصیه هایی برای لذت بردن از زندگی زناشویی

iran-stars.com



- به‌یاد خدا باشید و از او کمک بخواهید.
   با یاد خدا، دل‌ها آرام می‌گیرد و مطمئن باشید خداوند به شما کمک خواهد کرد.

- هدفی مشترک را در نظر بگیرید.
با هم‌فکری برای خود و همسرتان، هدف مشترکی داشته باشید و برای رسیدن به آن، یکدیگر را کمک کنید.

- عیب‌های خود را ببینید.
فقط به‌دنبال عیب‌جویی از همسرتان نباشید، عیوب خود را نیز رفع کنید.

- قدرشناس باشید.
قدر محبت‌های پدر، مادر، همسر و دوستان‌تان را بدانید و سپاس‌گزار الطاف خداوند باشید تا به تقدیرهای او راضی شوید.

ادامه مطلب ...

اوج هیجان با چتربازی و سقوط آزاد !

iran-stars.com


امروزه دیگه امور چتربازی تنها در انحصار ارتش ها و گروه های نظامی نیست بلکه به عنوان یک ورزش مفرح و نشاط آور مورد استقبال جوانان قرار گرفته است و هیچ محدودیتی هم برای جنسیت قائل نیست حتی خانم های بسیاری به این ورزش روی آورده اند. البته چندین سال است که بعضی هنرهای نمایشی هم به آن افزوده شده یعنی چتربازان همزمان با پرشی که انجام می دهند، اقدام به انجام حرکات آکروباتیک نموده و گاهی هم با تخته پرش یا اسکیت فرود آمده اند !

چتربازان با هواپیماهای متعدی عملیات چتربازی و سقوط آزاد خود را انجام می دهند و معمولآ از هواپیماهای سبک دو موتوره استفاده می نمایند. ولی چتر بازان نظامی اغلب با هواپیمای سی ۱۳۰ که تجهیزات خاصی هم بهمین منظور در آن نصب شده استفاده می کنند. به طور کلی دو نوع فرود با چتر داریم. در نوع اول چترباز پس از چند ثانیه بعد از پرش از هواپیما، قلاب چتر خود را می کشد و نوع بعدی سقوط آزاد است. در این روش چترباز از ارتفاع بیشتری نسبت به پرش های معمولی از هواپیما بیرون پرده و مسافتی را بدون چتر در آسمان طی نموده و در فاصله معینی از زمین، اقدام به کشیدن قلاب چتر خود می نمایند.

هرچند سقوط آزاد و چتربازی طرفداران خاص خودش رو داره که حکایت از عشق به پرواز اونهاست ولی کوچکترین خطای انسانی موجب خطراتی جبران ناپذیر است که این رشته هیجان انگیز را از دارای اهمیتی خاص کرده است.


لطفاً عکس ها را در ادامه مطلب ببینید:

ادامه مطلب ...

بایدها و نبایدها در مورد لباس پوشیدن

iran-stars.com


لباس پوشیدن و دنیای مد هم برای خودش قوانینی دارد. برای مثال شما باید لباسی بپوشید که ایرادهای اندام تان را بگیرد و به زیبایی تان بیفزاید. در این مقاله ما 7 موردی که باید در مورد نحوه لباس پوشیدن انجام دهید و همچنین آنهایی را که نباید در موردشان فکر هم بکنید برایتان توضیح می دهیم:

بایدها:

1. قانون طلایی من پیدا کردن لباس هایی است که خوبی اندام شما را در بربگیرد. می توانید از یک خیاط کمک بگیرید. مخصوصا مردان توجه داشته باشند که به هیچ وجه لباس گشاد به تن نکنند و زنان نیز از لباس های خیلی تنگ و سایز کوچک استفاده نکنند.

2. قبل از اینکه خرید فصل را آغاز کنید قرار را بر این بگذارید که همه چیز را دقیقا سایز اندام تان بخرید.

ادامه مطلب ...

با خشونت هــرگــز ...

تقدیم به تمامی معلمان واقعی که آموزگار اخلاق و محبت اند


iran-stars.com


سخت آشفته و غمگین بودم …

به خودم می گفتم:
بچه ها تنبل و بد اخلاقند
دست کم میگیرند
درس ومشق خود را …
باید امروز یکی را بزنم، اخم کنم
و نخندم اصلا
تا بترسند از من
و حسابی ببرند …

خط کشی آوردم،
در هوا چرخاندم!
چشم ها در پی چوب، هرطرف می غلطید
مشق ها را بگذارید جلو، زود، معطل نکنید!

اولی کامل بود،
دومی بدخط بود
بر سرش داد زدم ...
سومی می لرزید ...
خوب، گیر آوردم !!!
صید در دام افتاد
و به چنگ آمد زود ...
دفتر مشق حسن گم شده بود
این طرف، آنطرف، نیمکتش را می گشت
تو کجایی بچه؟؟؟
بله آقا، اینجا
همچنان می لرزید ...
"پاک تنبل شده ای بچه بد"
"به خدا دفتر من گم شده آقا، همه شاهد هستند"
"ما نوشتیم آقا"

بازکن دستت را ...
خط کشم بالا رفت، خواستم برکف دستش بزنم
او تقلا می کرد
چون نگاهش کردم
ناله ی سختی کرد ...
گوشه ی صورت او قرمز شد
هق هقی کرد و سپس ساکت شد ...
همچنان می گریید ...
مثل شخصی آرام، بی خروش و ناله
ناگهان حمدالله، درکنارم خم شد
زیر یک میز، کنار دیوار،
دفتری پیدا کرد ...

گفت : آقا ایناهاش،
دفتر مشق حسن !

چون نگاهش کردم، عالی و خوش خط بود
غرق در شرم و خجالت گشتم
جای آن چوب ستم، بردلم آتش زده بود
سرخی گونه او، به کبودی گروید ...

صبح فردا دیدم
که حسن با پدرش و یکی مرد دگر
سوی من می آیند ...

خجل و دل نگران،
منتظر ماندم من
تا که حرفی بزنند
شکوه ای یا گله ای، یا که دعوا شاید

سخت در اندیشه ی آنان بودم
پدرش بعدِ سلام،
گفت : لطفی بکنید،
و حسن را بسپارید به ما

گفتمش، چی شده آقا رحمان ؟؟؟
گفت : این خنگ خدا
وقتی از مدرسه برمی گشته
به زمین افتاده
بچه ی سر به هوا،
یا که دعوا کرده
قصه ای ساخته است
زیر ابرو و کنار چشمش،
متورم شده است
درد سختی دارد،
می بریمش دکتر
با اجازه آقا ...

چشمم افتاد به چشم کودک ...
غرق اندوه و تاثر گشتم
منِ شرمنده معلم بودم
لیک آن کودک خرد وکوچک
این چنین درس بزرگی می داد
بی کتاب ودفتر …

من چه کوچک بودم
او چه اندازه بزرگ
به پدر نیز نگفت
آنچه من از سرخشم، به سرش آوردم

عیب کار از خود من بود و نمیدانستم
من از آن روز معلم شده ام …
او به من یاد بداد درس زیبایی را ...
که به هنگامه ی خشم
نه به دل تصمیمی
نه به لب دستوری
نه کنم تنبیهی

یا چرا اصلا من عصبانی باشم
با محبت شاید، گرهی بگشایم
با خشونت هــرگــز ...
هــرگــز.

امیدواری به زندگی را اینگونه بیاموزیم ...

iran-stars.com


هیج وقت دکتر ها نفهمیدند که چرا جسیکا در لحظه تولد دست نداشت. خودش هم نمیداند اما زندگی کردنش، آنهم بدون دست برای ما آدم ها حاوی پیامی است که کاملا گویاست ... جسیکا کاکس متولد 1983 در آریزونای آمریکا اولین شخصی بود که مجوز خلبانی بدون دست در جهان را کسب کرد. او همچنین به عنوان اولین دارنده کمربند سیاه در تکواندو است. جسیکا در حال حاضر دارای مدرک کارشناسی در رشته روانشناسی از دانشگاه آریزونا و به عنوان سخنران انگیزشی فعالیت می کند. جسیکا بر این باور است که با ترکیب خلاقیت، پایداری، شهامت و بی باکی، هیچ چیز غیر ممکن نیست.



او از همان لحظه اول بدون دست پا به دنیای ما گذاشت

iran-stars.com

ادامه مطلب ...

10 سوء تعبیر از موفقیت

iran-stars.com


1- بعضی از مردم به خاطر گذشته‌شان، تحصیلاتشان و... موفق نیستند.

هیچ کس نمی‌تواند موفق باشد مگر بخواهد و سپس برای بدست آوردنش بکوشد.

2- افراد موفق اشتباه نمی‌کنند.
آن‌ها هم مثل ما اشتباه می‌کنند فقط اشتباهشان را تکرار نمی‌کنند.

3- برای موفق شدن باید 60 (70، 80، 90 و...) ساعت در هفته کار کرد.
موفقیت به «زیاد» انجام دادن کاری ربط ندارد، بلکه بیشتر به «درست» انجام دادن آن ربط دارد.

4- فقط اگر قواعد خاصی را اجرا کنیم موفق می‌شویم.
چه کسی قواعد را به وجود می‌آورد؟ موقعیت‌ها متفاوتند. گاهی لازم است از قواعد خاصی پیروی کنیم و گاهی نیز باید قواعد ساخته خودمان را بکار بندیم.

5- اگر کمک بگیریم، این دیگر موفقیت نیست.
موفقیت به ندرت در تنهایی رخ می‌دهد. آن‌هایی را که به موفق شدن تو کمک می‌کنند، شناسایی کن. تعدادشان کم نیست.

6- باید خیلی شانس بیاوریم تا موفق شویم.
بله، کمی باید شانس آورد اما بیشتر به کار سخت، دانش و جدیت احتیاج است.

7- فقط اگر زیاد پول درآوریم موفقیم.
پول یکی از نتایج موفقیت است، اما ضامن آن نیست.

8- باید همه بدانند که ما موفق هستیم.
شاید با بدست آوردن پول و شهرت بیشتر، افراد بیشتری از کارتان باخبر شوند. اما، حتی اگر شما تنها کسی باشید که از این موضوع باخبرید، هنوز آدم موفقی هستید.

9- موفقیت، یک هدف است.
موفقیت بعد از رسیدن به اهداف بدست می‌آید. وقتی می‌گویی «می‌خواهم آدم موفقی شوم» از شما سوال می‌کنند: «در چه چیزی؟»

10- به محض این‌که موفق شویم، گرفتاری‌ها هم تمام می‌شوند.
شاید فرد موفقی باشی، اما خدا که نیستی. پستی و بلندی‌ها در پیش‌اند. از موفقیت امروزت لذت ببر، فردا روز دیگری است.

اس ام اس لات و لوت

iran-stars.com


جارو برقی با اینکه میدونه زباله راه نفسشو میبنده بازم هورتش میکشه .

جارو برقیتم آشغال!!!!
 
×××××××××××××××××
 
تو صحرای قلبم تو تنها شتری
 
×××××××××××××××××

 
کش شلوارتم رفیق ولم کن تا آبروتو ببرم
 
×××××××××××××××××
 
صفای ما پابرهنه ها میدونی چیه؟
اینه که هیچ ریگی به کفشمون نیست
 
×××××××××××××××××
 
پوست موز زیر پاتم ، حال میکنم اگه افتخار بدی پاتو بذاری روم.

ادامه مطلب ...