ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

دستور دسر: پای مرغ رژیمی


عصاره مرغ و سرکه را در یک تابه بزرگ ریخته، آن را روی شعله بگذارید و سیر، شاخه‌های آویشن، ترخون و هویج را اضافه کرده و صبر کنید تا به جوش بیاید. حالا شعله را کم کرده و بگذارید محتویات تابه برای 3 دقیقه بجوشد.

 

مواد لازم برای 4نفر برای داخل پای:


•    عصاره مرغ: 450 میلی‌لیتر
•    سرکه سفید: 100 میلی‌لیتر
•    سیر: 2 حبه
•    آویشن: 3 شاخه
•    ترخون: یک شاخه به علاوه یک شاخه برگ‌های ساطوری شده
•    هویج حلقه شده: 225 گرم
•    سینه مرغ بدون پوست: 4 تکه (400 گرم)
•    تره فرنگی خرد شده: 225 گرم
•    آرد ذرت یا آرد برنج: 2قاشق سوپ‌خوری
•    آب: 2 قاشق سوپ‌خوری
•    کرم تازه یا خامه ترش: 3 قاشق سوپ‌خوری
•    خردل دیژون: یک قاشق چای‌خوری سر پر
•    جعفری یا گشنیز ساطوری شده: یک قاشق سوپ‌خوری سر پر
•    مواد لازم روی پای:
•    خمیر شیرینی‌پزی: 70 گرم
•    روغن دانه‌های گیاهی: یک قاشق سوپ‌خوری
•    فلفل: به میزان لازم

ادامه مطلب ...

تصاویر جالب 360 درجه از همه جای دنیا

همه شما دوستان تاکنون حداقل یک تصویر پانوراما را دیده و حتما از آن لذت برده اید چون می توانید جزئیات بیشتری را در یک شات تنها ببینید. اما اگر شما می خواهید باز هم جزئیات بیشتری را در یک تصویر ببینید باید در جستجوی تصاویر 360 درجه باشید. گروه سایت AirPano کاری شگفت انگیز انجام داده اند، کاری از نشان از خلاقیت و هنرمندی آنها در زمینه تصویرسازی دارد. شما را دعوت می کنم که این 24 تصویر 360 درجه باورنکردنی را ببینید و لذت ببرید ...

 
 

آبشار ایگوآزو در مرز برزیل و آرژانتین


iran-stars.com

ادامه مطلب ...

همه چیز در مورد آمــــازون !

iran-stars.com


همگی با وب‌سایت آمازون (Amazon.com) تا حدودی آشنا هستید. آمازون (Amazon) یک شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی‌ است که در سال ۱۹۹۴ در سیاتل واشینگتن توسط جف بزوس (Jeff Bezos) تأسیس شد. این وب‌گاه در سال ۱۹۹۵ با عنوان فروشگاه برخط کتاب کار خود را آغاز کرد. آمازون هم‌اکنون کتاب، سی‌دی، دی‌وی‌دی، بسته‌های نرم‌افزاری و حتی کفش و همینطور محصولات نو و یا دست‌دوم را از طریق اینترنت عرضه می‌کند. هم اکنون، این شرکت کتاب خوان های الکترونیکی نیز تولید می کند که این سری محصولات دارای مشتریان فراوانی در سرتاسر دنیاست. شرکت آمازون بیشترین درصد فروش را در بین فروشگاه های اینترنت دارد. دلیل موفقت این شرکت استفاده از Affiliate Marketing یا همکاری در فروش بوده است که باعث شده تعداد فراوانی کار به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شود.

شکل گیری آمازون از کجا شروع شد:

وقتی جف بزوس وارد دانشکاه شد و شروع به مطالعهٔ فیزیک کرد، اما بلافاصله به رشتهٔ مورد علاقهٔ خود یعنی علوم کامپیوتر و مهندسی برق وارد شد و سرانجام در این رشته فارغ التحصیل شد. جف پس از اتمام تحصیالاتش در چندین شرکت شروع به کار کرد، شرکت فیتل یکی از این شرکت‌ها بود که بر روی پیاده سازی شبکه‌های کامپیوتری فعالیت می‌کرد و بعد از آن وارد شرکت کامپیوتری SHAW شد. اما این مشاغل با رویای کودکی جف فاصلهٔ بسیاری داشت. در این دوران بود که ایده‌ای در ذهن وی شکل گرفت و همزمان با آن توجهش به رشد بی نظیر شبکهٔ جهانی وب معطوف شد. او در کمال تعجب دید که رشد استفاده از اینترنت در سال ۱۹۹۴ نسبت به سال قبل ۲۳ برابر شده است!

ادامه مطلب ...

رتبه الکسا در اینترنت

iran-stars.com


چندی پیش درباره رتبه بندی وبسایت و وبلاگ در اینترنت ، جستجویی در وبسایتها داشتیم که به رتبه سنجی سایت گوگل و آلکسا برخورد کردیم . خیلی جالب بود این دو سایت به وبسایتها و وبلاگها با توجه به آمار بازدیدشان و جستجوی کلمات کلیدی و ... در موتورهای جستجو رتبه میدهند که در شناسایی و شهرت آنها در بین کاربران اینترنت تاثیر گذار است . به مطلبی در وبسایت آشیانه درباره سایت آلکسا برخوردیم که جالب و خواندنی بود که عینا مطلب را از این سایت گرفته و در ذیل برای شما آوردیم :

ادامه مطلب ...

تصاویـری از نمایـشگاه خـودرو تـوکیـو 2011

iran-stars.com


پس از زلزله ویرانگر 9 ریشتری ...

نمایشگاه خودرو توکیو هر دوسال یکبار برگزار می شود و حالا این نمایشگاه برای سال 2011 در ژاپن پس از زلزله بزرگ و ویرانگر ماه مارس و رنج بسیار ژاپن در حال برگزاری است. بطوریکه این کشور در نظر دارد انعطاف پذیری صنعت خودروسازی ژاپن را برای جهان به نمایش بگذارد.

این نمایشگاه از 30 نوامبر 2011 آغاز شده و 176 شرکت کننده از 12 کشور مختلف در این نمایشگاه حضور دارند که با افزایش قابل توجه 36 درصدی نسبت به نمایشگاه قبلی در سال 2009 که 129 شرکت کننده داشت همراه بوده است. علاوه بر این فضای نمایشگاه که در سال 2009 به 21823 متر مربع بود هم اکنون به 35151 متر مربع رسیده است.

از خصوصیت های خوب نمایشگاه دوسالانه خودرو ژاپن در امسال اینست که تمام 14 خودروساز ژاپنی در کنار 20 برند خارجی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت این درحالیست که تنها 9 برند خارجی در نمایشگاه قبلی حضور داشتند. شعار نمایشگاه، همکاری نزدیکتر کمپانی های بزرگ با صنعت خودرو سازی کشورهایی مثل هند، چین، کره جنوبی است. برای بسیاری از ماشین بازها، از جمله شما دوستان پرشین استار، این نمایشگاه دارای اهمیت ویژه ای است که هرچند شاید پای خیلی از این خودروها با تکنولوژی های مدرنی که دارند در آینده به ایران باز نشود ولی مسلما به این واقعیت اتفاق نظر داریم که وصف العشق؛ نصف العشق ...

لطفاً عکس ها را در ادامه مطلب ببینید:

ادامه مطلب ...

بزرگترین شهرهای شناور در جهان !

iran-stars.com


حدود 70 درصد از سطح زمین را آب پوشانده است. با این حال تصور شهری شناور در آب همچنان جادویی و خیالی به نظر می‌رسد. در این شهرها اغلب قایق‌ جای خودرو را گرفته‌ و خیابان‌ها از جنس رودخانه هستند. در شهرهای شناور آهنگ زندگی آرام و دلپذیر است و ترافیکی هم اگر هست ازدحام قایق است و آب و پارو ... در این پست نگاهی داریم به 12 شهر بزرگی که آب شریان‌های حیاتی آنان را شکل می‌دهد.

ادامه مطلب ...

کره شمالی، عجیب ترین کشور دنیا

iran-stars.com


چندی پیش Artemy Lebedev، از فعالان طراحی وب، سفری به کره شمالی داشت. او عکس‌های بسیار جالبی در جریان سفرش به این کشور عجیب و غریب گرفته است؛ کشوری که حقیقتا از آن اطلاعات بسیار کمی در دسترس ذهن‌های کنجکاو است…

ادامه مطلب ...

چند حقیقت جالب درباره آی کیو

iran-stars.com


شاید خیلی ها دوست داشته باشند که میزان آی کیو با میزان موفقیت شان ارتباط مستقیم نداشته باشد، اما متاسفانه یا خوشبختانه روانشناسان مصرانه بر این باورند که میزان آی کیو تاثیر مستقیمی بر میزان موفقیت انسان دارد.
به گزارش بانکی دات آی آر، آنچه در این گزارش به آن می پردازیم، حقایقی جالب درباره آی کیو یا ضریب هوشی که به آن بهره هوشی هم گفته می شود، است که خواندن و دانستن در موردشان خالی از لطف نیست.

ادامه مطلب ...

یک تصویر بسیـــار جالب

30 ثانیه بر روی ستاره قرمز رنگ خیره شوید.


سپس روی یک دیوار یا کاغذ سفید نگاه کرده و مرتب تند تند پلک بزنید. نتیجه جالب خواهد بود ...

مراقب باشید کسی شما را نبیند!!! Laughing


iran-stars.com

ادامه مطلب ...

یک مسیر مارپیچ اما وحشتناک در چین

iran-stars.com


شاید نظیر این جاده ی پیچ اندر پیچ در هیچ جای دنیا نباشد. این جاده که مسیر صعود از جنوب چین و یکی از دیدنی ترین مناظر در استان هونان است، پایین ترین بخش آن 200 متر زیر سطح دریاست، در حالیکه بالاترین حد آن نیز تا 1300 متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد و در نوع خود طولانی ترین مسیر مارپیچ در جهان است. تاب و چرخش این جاده برای رانندگانی که مشکل قلبی دارند اصلا توصیه نمیشود.


بقیه عکس ها را در ادامه مطلب ببینید:

ادامه مطلب ...

مقایسه ای جالب برای مرورگرهای اینترنت !

iran-stars.com


iran-stars.com


iran-stars.com


iran-stars.com


iran-stars.com


!!!


مدتهاست که دیگر از مرورگر Internet Explorer تعریفی به گوش نمی رسد چرا که واقعا دارای بدترین و افتضاح ترین ویژگی هایی است که یک مرورگر اینترنت امروزه میتواند داشته باشد! سرعت بسیار پایین در لود صفحات و تصاویر وب و همچنین کندی کار با مرورگر، امنیت بسیار پایین، پشتیبانی نکردن از تکنولوژی های جدید صفحات وب و بخصوص بخوبی پشتیبانی نکردن از نسخه جدید یاهومیل و ...

 
اگر شما هم از این مرورگر (Internet Explorer) استفاده میکنید، توصیه سایت ایران استارز این هست که بطور کلی از استفاده این مرورگر صرفنظر کنید و از برترین مرورگرهای وب، نظیر Chrome و Firefox استفاده کنید تا لذت وبگردی واقعی آنهم با سرعت بالا را بیش از پیش تجربه کنید.


 
-  جهت دریافت آخرین نسخه مرورگر Google Chrome اینجا کلیک کنید.


-   جهت دریافت آخرین نسخه مرورگر FireFox اینجا کلیک کنید.

ادامه مطلب ...

اشتباهی که اکثر خانم ها هنگام استفاده از نرم کننده ها می کنند!

iran-stars.com



اغلب مردم فکر می کنند که نرم کننده همان کار شامپو را می کند ، سرتاسر موها و کف سرشان را با آن می شویند. موهایی که نزدیک به کف سر و ریشه هستند تازه تر و سالم ترند ، آنهایی شکننده و بیمارند که در انتهای مو یا میان آن قرار دارند.شما با این کار غیر از اینکه نرم کننده تان را هدر می دهید ، پف و وزن موهایتان را کاهش می دهید و با این کار موهایتان چرب و کثیف به نظر می رسند.


بهترین راه برای استفاده از نرم کننده:


ابتدا از گوش هایتان شروع کنید.موهای اطراف آن را خوب با نرم کننده ماساژ دهید. موها را از میان تا انتهای آن خوب با نرم کننده ماساژ بدهید. اشتباهی که اغلب شما انجام می دهید این است که پس از استفاده از نرم کننده موهایتان را نمی شویید.یک بار با کمی شامپو موهایتان را شسته و سپس آنها را خشک کنید.

ادامه مطلب ...

۱۵ ترفند برای داشتن کامپیوتری سریع و آماده

iran-stars.com



دوست دارید کامپیوتر سریعتر و آماده بکارتری داشته باشید؟ نکاتی که امروز بیان می‌کنیم ترفندهای کوچکی هستند که تاثیرات بزرگی در کارایی و سرعت سیستم شما خواهند گذاشت. همه کامپیوترهایی می‌خوان که کارهایی رو بکنه که اونها می‌خوان! کامپیوترهای نو اینکار رو به خوبی انجام می‌دن! سریع هستند و سریع به درخواست شما پاسخ می‌دن و… اما بعد از استفاده زیاد از کامپیوتر و تغییر ندادن سیستم عامل مشکلات چهره خودشان را نشان می‌دهند و حتی به هنگ کردن بین فعالیت‌ها هم می‌رسند! الان خیلی از ما جیب چندان پری نداریم که به دنبال خرید سیستم جدیدی باشیم (شما که جیبتون پره برای ماهم دعا کنید!) پس با ما باشید تا نکاتی را مطرح کنیم که می‌تواند تاثیر خوبی در سرعت اجرایی کامپیوترتان داشته باشد.

ادامه مطلب ...

چند پیشنهاد ساده، جالب و سریع برای از بین بردن جوش که نمی دانید!

iran-stars.com


اگر صبح که از خواب بیدار می شوید متوجه شوید که یک جوش در قسمتی از صورتتان سر برآورده و خصوصا اگر این اتفاق قبل از یک واقعه مهم برایتان پیش بیاید، حتما خیلی غصه دار می شوید.


اکثر افراد این حادثه غم انگیز را به نوعی تجربه کرده اند. چند روز مانده به یک مهمانی مهم، یک مراسم رسمی، جشن تولد و… انگار که طبیعت از سرلجبازی می خواهد دستمان بیندازد. حالا اگر چنین شد چه باید بکنیم؟

ادامه مطلب ...

سلام بر محرم که آغاز فصل دلدادگیست

iran-stars.com


محرمی دیگر از راه رسید و دیگر بار که چندین قرن از غروب غریبانه عاشورا و کربلای ۶۱ هجری می‌گذرد، یاد رشادت، پایداری، عدالتخواهی، شهامت و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، ابوالفضل العباس(ع) و هفتادو دو پایمرد صحرای کربلا دوباره در دل‌ها جان گرفت چراکه حماسه کربلا و واقعه ی عاشورا مهم‌ترین رخدادی بوده که مظلومیت امام حسین(ع) و ددمنشی دشمنان اهل بیت را روایت می کند که شاید نظیر چنین حادثه ای در هیچ جای تاریخ اتفاق نیفتاده است.

نام حسین(ع) با محرم پیوند خورده و جانفشانی او و یاران باوفایش به محرم، روح و حیات دمیده است. ماه محرم برای شیعیان و عاشقان حسین(ع) از آن سالهای دور تا به حال، ماه حزن و اندوه بوده است. آنان همه ساله به عشق امام حسین(ع) گرد هم می آیند، بر مظلومیتش اشک ماتم می ریزند و از چشمه زلال عنایتش سیراب می شوند.


iran-stars.com


 
حسین(ع) برخلاف آنچه غافلان از سر دشمنی بر زبان می‌رانند، نه تنها مظهر جنگ و خونریزی و خشونت نبود که نماد بی‌بدیل مظلومیت و شهادت است. او به کربلا نیامد که انتقام بگیرد، آمد که دیگران در طول تاریخ، انتقام خون پاک او و یارانش را از یزیدیان زمانه بگیرند. حسین به کربلا نیامد تا بجنگد، آمد تا شاهدی باشد هماره زنده بر مظلومیت حق و فریبندگی باطل، او نه برای خونخواهی، که برای عدالت طلبی و شهادت در سرزمین بلاخیز کربلا قدم گذاشت. حسین(ع) و یارانش با جان و ایمان آمده‌ بودند تا نه خون دشمن، که خون خود بریزند و اسوه‌ ایثار و فداکاری برای تمامی عاشوراها و کربلاهای تاریخ باشند.

حسین(ع) فقط رضای خدا را در نظر داشت و جان خویش و اهل بیت و اصحاب خویش را با خداوند معامله نمود. تحمل تشنگی و رنجهای عاشورا و اسارت اهل بیت او برای رضای رب العالمین بود تا مکتب و دینش زنده بماند تا جامعه گرفتار در ظلم آزاد گردد. او خواست مسلمانانی که پیامبر و علی و فاطمه را فراموش کرده بودند دوباره برگرداند، او میخواست مردم اسیر و برده دنیا و خواهشهای نفسانی خویش نشوند، او یاد و خاطره معاد را زنده گردانید، او میخواست مکتب توحیدی لا الله الا الله باقی بماند، او میخواست بیت المال مسلمانان که در دست جنایتکاران افتاده بود و همه حیف و میل میشد به مسلمین بازگرداند، او میخواست دوباره قرآن همراه با فهم حقایق تلاوت گردد، او میخواست به انسانهای جهان بفهماند که دیندار واقعی باشند و هیچگاه در مقابل ظلم ستمگران سکوت نکنند و تنها در سایه ی آگاهی از دنیا و همنوعان خود بندگی خداوند را شایسته خویش بدانند.


iran-stars.com


 
اما عاشورا و کربلا فقط از آن ما مسلمانان نیست. آنچه در محرم سال 61 هجری به وقوع پیوست حادثه‌ای از آن تاریخ است و به تمامی آیندگان تعلق دارد. حسین بن علی(ع) امروز در اقصی نقاط جهان یک الگوی وارسته و شناخته شده است و ماجرای زندگی و وداع زیبای او با زندگی، تحسین هر آزاده‌ ای را با هر مرام و مسلک و دین و آیینی برمی‌انگیزد. مردمان شاید همه، اسلام را نشناسند اما تمامی نسل ها عدالت و آزادی و عزت و کرامت نفس را می‌شناسند.

اینها همه و همه ارزش‌های انسانی هستند که نه صرفا اسلامی، بلکه هرآن‌کس که آزادی و آزادگی را قدر بنهد، سیدالشهدا را هم می شناسد و هر آن‌کس که آزادیخواهی و عدالت‌طلبی آرمان او باشد، حسین(ع)، پیشوا و امام اوست. برای همین است که این روزها حال و هوایمان عوض شده و در هر کوی و برزن وطنمان نام "یا حسین" حیاتی دوباره گرفته است، صدای "یا مظلوم" از ماذنه‌های شهر در همه‌جا پیچیده است و شیفتگان حسین(ع) با جامه‌های سیاه زیر خیمه وفاداری‌اش دل را با نوحه و سوگنامه های حضرتش آذین بسته اند.


iran-stars.com


نام حسین (ع) که بر زبانت می وزد، جانت جوانه می زند، بارانی می شوی، سراپایت آینه می شود، بلند می شوی، وضوی اشک می گیری و سرازیری چشمانت را به شیون می نشینی. چون میدانی که آغاز فصل دلدادگی و عرض ارادتمندی به آقا امام حسین(ع) فرا رسیده و در سایه اهتزاز بیرق‌های عزاداری‌اش هنوز هم می توانی راه و رسم حقیقی آزادگی را بیاموزی و فریاد "هیهات منا الذله" اش را در وانفسای زمانه ات معنا کنی و با سرلوحه قرار دادن آرمان های او آینده ات را سامان ببخشی ...


iran-stars.com

 

فرا رسیدن ماه محرم؛ بر آزادگان و عاشقان
حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تسلیت باد

ادامه مطلب ...