ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

آغاز سال 91 و نوروز باستانی بر همه ایرانیان جهان مبارک باد ...


iran-stars.com


یا مقلّب القلوب و الابصار


یا مدبر اللیل و النهار


یا محوّل الحول و الاحوال


حوّل حالنا الی احسن الحال


iran-stars.com


سال نو ، از آغوش مطهر خداوند فرا میرسد


وقلب من نیایش می کند:


خدایا! مرا متبرک کن


تا هر روز که در راه رسیدن به «تو» گام بر میدارم


با تحسین و حیرت


زیبائی را بجویم که همانا سرشت «تو»ست.


خدایا مرا برکت آن بخش


که هر روز وظیفه خویش را به انجام برسانم


به برادران و خواهرانم یاری برسانم


تا بار خود را در فراز و نشیب زندگی بر دوش کشند.


و هر روز نیایش کنم:


در آفتاب و باران بادا که خواست «تو» تحقق پذیرد.


آمین


فروشگاه بزرگ ایران استارز، فرارسیدن سال 91 و نوروز باستانی را خدمت تمامی ایرانیان سراسر جهان از صمیم قلب تبریک و شادباش عرض می نماید و از درگاه خداوند منان روزهایی پر از شادی و سرور و موفقیت در سال جدید برای همه آرزومند است.

درشکفتن جشن نوروز برای شما عزیزان در همه ی سال سر سبزی جاودان و شادی ،اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندیم.

پیامک های سرکاری داغ ویژه تبریک عید نوروز


iran-stars.com


می‌دونم اگه بگم سال نو مبارک حالت از شنیدن این جمله کلیشه ای بهم می خوره.
پس سال نو مبارک!
===============
ضمن تبریک سال جدید باید خدمت شما عرض کنم که
بنده امسال قصد ازدواج ندارم ، لطفا سبزه ها را
به نیت یکی دیگه گره بزنید !
بقیه پیامک های خنده دار و طنز سال نو در ادامه
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ورود به این عید سعید باستانی بنا به دلایل فنی برای شما مسدود می باشد
لطفاً اصرار نفرمایید!

ادامه مطلب ...

تزیین تخم مرغ سفره هفت سین

iran-stars.com


آیا فکری برای تخم مرغ های امسال سفره هفت سین کرده اید. ایده جالبی است که تخم ها را در لانه پرنده قرار دهید.

ادامه مطلب ...

با این 10 پیشنهاد ساده دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید.

iran-stars.com


وقتی صحبت از تغییر دکوراسیون خانه به میان می‌آید، منظور لزوما تغییر تمام وسایل و تغییرات کلی نیست. بلکه می‌توان با بودجه محدود هم تغییرات قابل‌توجهی ایجاد کرد و حال‌وهوای خانه را به کلی عوض کرد.

ادامه مطلب ...

آیا فال در زندگی‌تان تاثیر دارد؟

iran-stars.com


شما به فال و فال‌بینی و امثال این‌ها چقدر اعتقاد دارید؟ می‌دانید چه زمانی این اعتقاد می‌تواند تبدیل به بیماری شود؟ می‌دانید چرا بعضی از مردم اینقدر اهل تکیه بر فال و کف‌بینی و... هستند؟ می‌دانید چه زمانی باید به آن‌ها هشدار داد؟

ادامه مطلب ...

مهمترین عوامل روان‌شناسی محیط کار

iran-stars.com


شاد بودن نه تنها مراحل زندگی هر فرد را تحت تاثیرات مثبت قرار می دهد بلکه در محیط کار نیز همین شاد بودن در جهت هر چه بهتر انجام شدن کار نقش بسزایی دارد. بطوریکه انرژی مثبتی که از یک فرد شاد انتقال می یابد اثرات معجزه آسایی دارد که نگو و نپرس :

ادامه مطلب ...

عجیب ترین عاشق و معشوق جهان + عکس

iran-stars.com


یکی از عجیب ترین ازدواج های در طول سال های اخیر بزودی در سوئد صورت می گیرد.

ادامه مطلب ...

اس ام اس داغ و جدید عاشقانه

iran-stars.com


دلم بی لبت نای ماندن ندارد / لبم بی دلت جای خواندن ندارد / بی لب و بی دل ، توان بود ولی / سرم بی تبت پای ماندن ندارد
.
.
.
کسی چه میداند که امروز چند بار فرو ریختم ، از دیدن کسی که تنها لباسش شبیه تو بود
.
.
.
با اینکه ازم دوری اما هر وقت دستمو میزارم رو قلبم ، میبینم سر جاتی !
.
.
.
در شادی من شریک باش ای ساعت / در فکر لباس شیک باش ای ساعت / تعجیل بکن ، دلم برایش تنگ است / کم عاشق تیک و تاک باش ای ساعت

ادامه مطلب ...

آرزو دارید دندانهایتان مثل هالیودی ها سفید، زیبا و درخشان باشد؟

iran-stars.com


آیا این کیت ها بی ضرر هستند؟ در این نوشتار به برخی سئوالات در این زمینه پاسخ داده شده است.


آرزو دارید که لبخندتان مثل هالیودی ها باشد، دندان هایی سفید، زیبا و درخشان می خواهید؟


امروزه، هیچ کاری ساده تر از سفید کردن دندان ها نیست، با پرداخت کمی پول، می توانید به راحتی، یک کیت سفید کننده دندان را از هر جایی، مثل داروخانه، سوپرمارکت، فروشگاه های لوازم بهداشتی و بدون شک از اینترنت خریداری کنید. فایدۀ این کیت های «آمادۀ استفاده» این است که «تقریباً» با همان روشی عمل می کند که در مطب های دندانپزشکی به کار گرفته می شود، استفاده از این کیت ها آسان است و به خاطر شرایط رقابتی با قیمت بسیار پایینی عرضه می شوند!

ادامه مطلب ...

آدامس و تاثیرات آن بر سلامتی

iran-stars.com


آدامس جویدن را یونانیان، به مردمان شناساندند. آنها صمغ یا رزین درخت mastic یا mastiche را می جویدند. این صمغ را بیشتر زنان یونانی می جویدند. آنها برای تمیز کردن دندان ها و خوش بو کردن تنفس، از این صمغ ها استفاده می کردند. در حدود سال 50 بعد از میلاد، یک داروساز یونانی به نام Dioscorides اولین کسی بود که پودر mastiche را به جهانیان شناساند. بعدها، انگلیسی ها از پوست نوعی درخت کاج به عنوان صمغ استفاده کردند. در سال 1860، این صمغ ها به آمریکا برده شد و در آنجا یک تکنسین دندانساز به نام آلفرد آدامز، سعی در ساخت یک نوع ماده ی لاستیک مانند از این صمغ ها کرد و بدین وسیله بود که آدامس شناخته شد.

دکتر آدامز برای بهتر کردن آدامس ها، خودش آنها را می جوید و به اصطلاح آزمایش می کرد و آنهایی که خوب بودند را در مغازه ای که به همین منظور باز کرده بود، می فروخت. امروزه آدامس های متنوعی در بازار یافت می شود. به طور کلی، آدامس از پنج ترکیب عمده ساخته شده است:

ادامه مطلب ...

ابلهانه ترین سوالات کاربران از شرکت ها !!!

iran-stars.com


ابلهانه ترین سوالات کاربران کامپیوتر از مایکروسافت و BT و در Yahoo Answers !



:BT

شرکت بریتیش تله کام یا همان BT لیستی از احمقانه ترین سوالاتی را که کاربران کامپیوتری یا اینترنتی این شرکت ارتباطی، از مشاوران آنها پرسیده اند منتشر کرد.

به نوشته پایگاه اینترنتی روزنامه مترو برخی از این سوالات آنقدر خنده دار است که حتی خود سوال کنندگان پس از فهمیدن اشتباه خود به احمقانه بودن آن اعتراف کرده اند.

لیست احمقانه ترین سوالات IT که از مشاوران شرکت BT انگلستان پرسیده شده به شرح زیر است:

ادامه مطلب ...

آبشار نیاگارا، جایی که شما را مسحور می کند

iran-stars.com


 ایران ایرانیها: رودخانه نیاگارا و آبشار نیاگارا مرز بین ایالت انتاریو کانادا و ایالت نیویورک ایالات متحده امریکا است. جالب این که در هر دو کشور و در مجاورت آبشارهای نیاگارا، دو شهر به نام آبشارهای نیاگارا (Niagara Falls) وجود دارد. آنچه در زیر می‌آید مطالب مرتبط با بخش کانادایی آبشار نیاگارا و سایر اطلاعاتی است که در آن مقاله نیامده است.
 
تاریخچه:

هجده هزار سال قبل و در عصر یخبندان، جنوب انتاریو به ضخامت 2 تا 3 کیلومتر پوشیده از یخ بوده است. در حدود 12500 سال قبل با گرم شدن زمین، یخ‌ها به یک باره آب شدند و طبیعتاً هر جا که ارتفاع کمتری داشت پوشیده از آب شد و بدین ترتیب دریاچه‌های متعددی به وجود آمد. به همین دلیل است که کشور کانادا بیشترین تعداد دریاچه را در جهان داراست و غنی‌ترین کشور از نظر ذخیره‌ی آب شیرین محسوب می‌شود. یکی از گودی‌هایی که به دریاچه تبدیل شد، دریاچه‌ی اری (Erie) است که سرریز آب موجود در آن توسط پنج راه‌آب یا رودخانه به سمت نقاط پست‌تر شمالی حرکت کردند که مهمترین این آبراه‌ها رودخانه‌ی نیاگارا بوده است. بنابراین رودخانه نیاگارا در مقیاس زمین شناسی رودخانه‌ای بسیار جوان محسوب می‌شود که تنها 12000 سال از عمر آن می‌گذرد و احتمالاً طی چند هفته یا حتی چند روز به وجود آمده است. اگر چه پس از حدود 1500 سال این حرکت شتابدار سرعت خود را از دست داد اما طی حدود پنج هزار سال بعد، وسعت دریاچه‌ی اری (Erie) به نصف تقلیل پیدا کرد و تنها یک آبراه که همان رودخانه‌ی نیاگارا است، باقی ماند. رودخانه‌ی نیاگارا از دریاچه‌ی اری (Erie) سرچشمه می‌گیرد، در مسیر عبور خود به سمت شمال شرق، با گذر از موانع بسیار جوان زمین شناسی، آبشار نیاگارا را به وجود می‌آورد و بعد از آبشار، آب رودخانه 24 کیلومتر را طی می‌کند تا به دریاچه انتاریو بریزد. نکته‌ی جالب اینکه مازاد آب دریاچه‌ی انتاریو نیز پس از طی یک مسیر طولانی به دریا می‌ریزد.

ادامه مطلب ...

10 حرفی که نباید به نامزدتان بزنید

iran-stars.com


از منظر آقایان خواندن آنچه در ذهن خانم ها می گذرد کار بسیار دشواری و پیش بینی آنچه خانم ها از آنها توقع دارند هم سخت تر از آن است. بدین منظور حالت ذهن، خواسته ها و نیازها و توقعات و یا مقدار توجهی که از شما انتظار دارد را درک کرده و همان گونه رفتار نمایید . شما نیازمند آن هستید که درباره نحوه رفتار با او کمی خاص باشید . به آنچه که می باید گفته شود یا نه توجه کنید چرا که بر زبان آوردن بعضی حرفها موجب دردسرتان می گردد . در مطلب ذیل می توانید چند نمونه از حرفهایی که نمی بایست به نامزدتان بزنید را بیابید .

ادامه مطلب ...