ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

محض خنده !!!

iran-stars.com


1- یادتونه سر کلاس تخته پاک کن رو خیس می کردیم می کشیدیم رو تخته فکر می کردیم خیلی تمیز شد بعد که تخته خشک می شد می دیدم چه گندی زدیم...! الان همین حس رو نسبت به زندگی دارم

2- دوس دارم یه روز آنقد پولدار بشم که وقتی رانی می خورم؛ اون تیکه آخر آناناس که ته قوطی گیر می کنه واسم مهم نباشه!

3- بعضی آدما آنچنان گنج های بی بدیلی هستن که باید حتما دفنشون کنی!

ادامه مطلب ...

16 مورد از کم هزینه ترین لذت های دنیا

iran-stars.com


همیشه برای لذت بردن از زندگی نباید کارهای عجیب و غریب انجام دهیم با این راه کار های کاربردی می توانید از زندگی خود بیشتر لذت ببرید .

ادامه مطلب ...

یه سوال مخصوص تیزهوشان!

iran-stars.com


به عکس بالا نگاه کنید و سعی کنید شخص موجود در عکس را پیدا کنید
فقط 120 ثانیه (دودقیقه) بیشتر ادامه ندهید چون تیزهوش نیستید.

ادامه مطلب ...

با 9 روش ساده زندگی تان را تغییر دهید!!!!

iran-stars.com


هر فردی در مقطعی از زمان احساس می‌کند که برنامه‌ زندگی او دچار یکنواختی شده است. برای از بین بردن این یکنواختی نیازی به ایجاد تغییرات شگرف در زندگیتان ندارید. معمولاً ایجاد چند تغییر جزئی و کوچک در برنامه روزانه‌تان، روحیه‌تان را از این رو به آن رو می‌کند. در این پست از سایت بزرگ ایران استارز به 9  راهکار ساده برای ایجاد نیرویی تازه در خود و تقویت شوقتان به زندگی اشاره می‌کنیم.

ادامه مطلب ...

راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل

iran-stars.com


هفت صبح: یک گوشی گرانقیمت خریده اید و موقع خروج از مغازه فروشنده اصرار دارد همین حالا برای گوشی تان کیف محافظ، بند گردنی، حافظه جانبی و چند لوازم جانبی دیگر بخرید. همه چیزهایی که او معرفی می کند در ظاهر جذاب هستند اما نمی دانید کدام یک از آنها واقعا برای شما ضرورت دارد.

خیلی ها نمی دانند که خرید لوازم جانبی حتی از خرید خود گوشی هم پیچیده تر است. این نوشته یک راهنمای ساده و جمع و جور برای شما و گوشی محبوبتان خواهد بود.

ادامه مطلب ...

چین دیروز، چین امروز

iran-stars.com


چین یکی از قدرت های بلامنازع این روزهای دنیاست. یکی از پرچمعیت ترین کشورهای جهان که به لطف نیروی کار فراوان و سیاست های اقتصادی، امروز حرفهای زیادی در دنیا برای گفتن دارد.


تلاش می کنیم در این مطلب از سایت ایران استارز با زبان گویا و رسای عکس و تصویر، گذشته و اکنون سرزمین باستانی چین را به شما نشان دهیم، سرزمین که همه چیز در آن زمین تا آسمان فرق کرده است.

ادامه مطلب ...

کی ازدواج کنیم؟ با کی؟

iran-stars.com


ازدواج را نمی توان محدود به سن خاصی کرد اما برای این تصمیم بزرگ یک دوره طلایی وجود دارد که زودتر یا دیرتر از آن اقدام کردن، شانس موفقیت را پایین می آورد.

ادامه مطلب ...

راه حل های خوب برای رفتارهای بد بچه ها

iran-stars.com


1) سرکشی: انتظارات خود را تفهیم کنید.

به کودکتان بفهمانید که لحن صحبتتان جدی است و درخواستتان را باید انجام دهد، مثلاً بگویید: اگر واقعاً برای انجام ندادن آنچه که از تو می خواهم دلیل خوبی داری، با لحنی مؤدبانه به من بگو.

هر وقت که کودکتان سعی می کند با شما جر و بحث کند، خواسته خود را لغت به لغت تکرار کنید، مثلاً بگویید:

"شام سر ساعت ۶ صرف می شود، تو باید سر ساعت، سر میز غذا حاضر شوی.”

به او کمی آزادی عمل بدهید، مثلاً بگویید: "امروز باید کارهایت را انجام دهی. دوست داری که قبل از شام آن را تمام کنی یا بعد از شام؟”

گاهی با او مدارا کنید.

ممکن است به کودکتان بگویید: خوب، تو الان باید تکالیفت را انجام دهی، اما می بینم که سخت مشغول تمرین بسکتبال هستی، چطور است تا نیم ساعت دیگر به تمرینت ادامه بدهی، بعد تکالیف را انجام دهی؟

توضیح دهید که اگر کودکتان کاری را که شما از او می خواهید، انجام ندهد، برای او عواقبی خواهد داشت. او ممکن است هر کَلَکی بزند تا نظر شما را عوض کند، اما مقاوم باشید و اجازه ندهید که ترفندهای او در شما اثر کند.

ادامه مطلب ...

کتک می خوای؟!

iran-stars.com


کتک مفصل، دانشجوی تنبل را یک شبه نابغه کرد!

ادامه مطلب ...

خودتان را در دل خانواده نامزدتان جا کنید !!!

iran-stars.com


دوران نامزدی علاوه بر اینکه زمان مناسبی برای آشنایی زوج ها با هم است، زمان آشنایی با خانواده همسر آینده نیز هست با توجه به تأثیر برخورد های اولیه بر روابط بعدی، چگونگی مدیریت رابطه با خانواده همسر آینده در این برهه از اهمیت زیادی برخوردار است.


ارائه یک شخصیت با ثبات، متعادل و اصیل در این دوران موجب می شود که خانواده نامزدتان که به زودی همسر شما خواهد شد، تصور خوبی از شما داشته، بتوانند به شما اعتماد کرده و از آینده زندگی مشترک فرزندشان با شما ترس و واهمه ای نداشته باشند.


ممکن است شما نیز به این دلیل که تازه با این خانواده آشنا شده اید و می خواهید در کمترین زمان ممکن تأثیر مثبتی روی آن ها بگذارید، ناخواسته اشتباهاتی انجام دهید که موجب ناراحتی والدین نامزدتان یا خودتان شود. به دست آوردن پذیرش و رضایت خانواده همسرتان کار خیلی سختی نیست، شما می توانید با رعایت اصول خاصی با کمترین اشتباه به هدف تان برسید مهم ترین این اصول عبارتند از :

ادامه مطلب ...

10 دروغـی که تا امـروز بـاور کرده ایـم!

iran-stars.com


حکایت من و مدرسه و دروغ، حکایت من است و شب کویر و ستاره. اما ظاهرا چرخه یکسان بوده و اساتید نیز هر از چندی دروغی را به اذهان خام ما می بسته اند که دانستن آنها جدای از یادآوری خاطرات شیرین و سخت گذشته، مزید نمکی است بر دردهای چوب و شلنگ (همدردی مجدد با دهه پنجاه و شصتی ها).

ادامه مطلب ...

نابغه هایی که در دوران خود کودن شمرده می شدند! + عکس

iran-stars.com


1. آلبرت اینشتین (Albert Einstein) در کودکی دچار بیماری دیسلسیک بود. یعنی معنی و مفهوم کلمات و عبارات را درست تشخیص نمی داد. معلم آلبرت اینشتین او را عقب مانده ذهنی، غیر اجتماعی و همیشه غرق در رویاهای احمقانه توصیف می کرد، ضمنا وی دوبار در امتحانات کنکور دانشگاه پلی تکنیک زوریخ مردود شد!

ادامه مطلب ...

مجموعه کامل اس ام اس های روز مادر و روز زن

iran-stars.com

فروشگاه بزرگ ایران استارز، فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت

حضرت فاطمه زهرا(س)

و روز زن و مادر

را خدمت تمامی مسلمین و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت تبریک و شاد باش عرض می نماید.


در ادامه از شما عزیزان دعوت می شود تا بیننده پیامکهایی ویژه این روز گرامی باشید.

ادامه مطلب ...

بیل گیتس چگونه پول یک لامبورگینی را به دست می آورد؟

iran-stars.com


بیل گیتس یکی از ثروتمندترین مردان جهان قصد دارد یک لامبورگینی بخرد.

خب عکس های زیر را دنبال کنید تا متوجه شوید وی چگونه این کار را می کند.

ادامه مطلب ...