ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

چرا باید فلش مموری را Safe to Remove کنیم؟

iran-stars.com


همشهری جوان: یکی از ابزارهای حیاتی یک تکنوگیک فلش مموری است. فلشی که به راحتی ممکن است گام شود یا دو سوته بسوزد. درمورد گم کردن فلش مموری، ما نمی توانیم توصیه خاصی بکنیم به جز اینکه بچه ها مراقب باشید!

ادامه مطلب ...

نظرات دانشجویان جدید و ترم آخری دانشگاه ها!

iran-stars.com


طی یک نظرسنجی از یک دانشجوی ورودی جدید و یک دانشجوی ترم آخری خواسته شد که با دیدن هر کدام از کلمات زیر ذهنیت و تصور خود را در مورد آن کلمه در یک جمله کوتاه بنویسند.

جمله اول مربوط به دانشجوی ورودی جدید و جمله دوم مربوط به دانشجوی ترم آخری…

ادامه مطلب ...

7 تکنیک برای افزایش اعتماد به نفس

iran-stars.com


مردمان: زمانیکه پا به عرصه این دنیا می گذاریم، با اعتماد به نفس  کامل وارد جهان می شوید. یک نوزاد آنقدر اعتماد بنفس دارد که کافیست با قدری گریه کردن به هر چیزی که می خواهد برسد: غذا، عوض کردن پوشک، ناز و نوازش، ارتباط برقرار کردن، آرامش، در آغوش کشیدن و غیره.

اگر نیازهای کودک فوراً برآورده و احساسات کودک بدون هیچ قید و شرطی پذیرفته شود، وی رشد کرده و پیشرفت می کند. اما اگر نیازهای اولیه آنها برای بقای فیزکی و احساسی به صورت ناپیوسته و ضعیف برآورده گردد، اعتماد بنفس / عزت نفس کودک به مرور زمان کاهش پیدا میکند.

 اگر شرایط فوق کماکان به قوت خود باقی بماند، کودک به مرور زمان احساس می کند به اندازه کافی خوب نیست که دیگران برای او اهمیت قائل نمی شوند. بزرگسالانی که شرایط فوق را در زمان کودکی تجربه کرده اند باید یک بازنگری کلی نسبت به خود داشته و مجدداً اصول اعتماد بنفس را در خود پایه گذاری نمایند.

ادامه مطلب ...

ثروتمندترین و خسیس ترین زن جهان + عکس

iran-stars.com


جینا رینهارت زن ۵۷ ساله استرالیایی به عنوان ثروتمندترین زن جهان شناخته شد.


شبکه فرانس بیست و چهار نوشت: این زن استرالیایی که وارث یک امپراطوری معدن است روزانه یک میلیون و پانصد هزار یورو درآمد دارد. ثروت شخصی او بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون یورو برآورد شده است.


اصلاحات در بخش معادن استرالیا در ۶ ماه گذشته این زن معدن دار را در جایگاه ثروتمندترین زن جهان قرار داده است.
گفتنی است رینهارت هنگامی در سال ۱۹۵۲ به این ثروت دست یافت که آقای لانگی هانکوک صاحب معدن بزرگ سنگ از دنیا رفت.


این خانم در عین حال بسیار خسیس هم هست به طوریکه یکی از پسران وی در مورد او می گوید: اگر نیازمندی بتواند ادعا کند که از مادر ما یک سنت کمک مالی گرفته است وی را به عنوان خوش اقبال ترین فرد جهان معرفی خواهیم کرد.

ادامه مطلب ...

12 عادت خوب در زندگی روزمره

iran-stars.com


1 - فکر و ذهن خود را بر راه حل ها متمرکز کنید، نه بر مسایل و مشکلات:


اگر در زندگی مشکلی پیش بیاید، برای اکثر افراد، طبیعی است که فکر و ذهنشان را بر آن مساله و مشکل و اینکه چقدر ناخوشایند است، متمرکز کنند. معمولا در این مواقع، می پرسید چگونه این مساله و مشکل برای شما اتفاق افتاده و چرا؟ و اصلا چرا این قدر بدشانس هستید؟ و ... شما در مساله خود غرق می شوید و این وضعیت و موقعیت را مانند یک فیلم ویدیویی بارها از ذهن خود می گذرانید.
 
 
آیا این کار، به شما کمکی خواهد کرد؟ این کار، کمکی به شما نمی کند. چرا فکر و ذهن خود را بر روی راه حل ها متمرکز نمی کنید؟ شما نمی توانید هیچ کاری در خصوص مساله و مشکل انجام دهید، بنابراین، تمام انرژی خود را به سوی راه حل تغییر جهت دهید. به متمرکز کردن فکر و ذهن خود بر مسایل و مشکلات پایان دهید و سعی کنید ذهن خود را بر آنچه که اکنون در حال انجامش هستید، معطوف سازید. شما نمی توانید آنچه را که اتفاق افتاده است، تغییر دهید، بنابراین، چرا به مسایل و نکات منفی، انرژی بیشتری دهید. به آینده نگاه کرده و راهی را انتخاب کنید که شما را به خارج از وضعیت و موقعیت کنونی سوق می دهد.

ادامه مطلب ...

بیشترین دروغ های بین زوج های جوان

iran-stars.com


آیا می دانید به چه دلیل زوج های جوان تمایل به گفتن دروغ به دیگری را دارند؟ در جدیدترین تحقیق روان شناسان مشخص شده است که آقایان در روابط بعد از ازدواجشان بیش از خانم ها دروغ می گویند .


اگر یک خانم در طی روز دو مرتبه دروغ می گوید این نسبت در آقایان چهار بار در روز است . بیش از هشتاد و دو درصد خانم ها بعد از دروغ هایی که گفته اند احساس ندامت و پشیمانی دارند اما این درصد در آقایان زیر هفتاد درصد است .

ادامه مطلب ...

با این بازی ها روابط خود را با کودکانتان بهتر کنید ...

iran-stars.com


تحقیقات جدید نشان داده نوع بازی مادر و پدر با فرزندشان با هم متفاوت است. کودکانی که هر دو نوع بازی را دارند به خوبی فعالیت‌های مناسب زندگی را می‌آموزند اما کودکانی که پدر آن‌ها را به سمت بازی با مادر سوق می‌دهد، تفاوت‌ها را یاد نمی‌گیرند.  طی ۶ ماهه نخست زندگی بازی با کودک معمولا لمسی یا زبانی است. وقتی پدر با فرزندش بازی می‌کند بیشتر به دنبال خوشگذرانی با او است، از دیدن لبخند فرزند احساس خوشبختی می‌کند و با او می‌خندد. برعکس بازی‌های مادرانه بیشتر آموزشی است و مادر ترجیح می‌دهد حین بازی به فرزندش آموزش دهد.

ادامه مطلب ...

آیا خدا وجود دارد؟ پنج دلیل محکم برای اثبات وجود خداوند ...

iran-stars.com


آیا تاکنون به این فکر کرده اید کسی شواهدی برای اثبات وجود خداوند به شما نشان دهد؟ بدون هیچ حکم و اجباری مبنی بر اینکه، "شما باید ایمان داشته باشید،" در این مطلب سعی نموده ایم با ارائه چند دلیل وجود خدا را اثبات کنیم.

ادامه مطلب ...

چرا آقایان همیشه در رؤیای خانم زیبا و جذاب هستند؟

iran-stars.com


مردها حتی در روابط دوستانه قبل از ازدواج نیز به دنبال دخترهای زیبا هستند ، در تحقیقی که بر روی درصد زیادی از مردها انجام شد مشخص شده است که این حس در تمامی مردان وجود دارد و تنها مختص به یک یا دو نفر نیست و در نهان تمام مردها این حس وجود دارد فقط درصد آن کمی بیشتر یا کمتر است .

ادامه مطلب ...

ثروت شادی نمی آورد !!!

iran-stars.com


روانشناسی - داشتن زندگی شاد حق همه انسان هاست. روان شناسان بر این باورند شاد بودن یکی از بزرگ ترین مبارزات انسان در صحنه زندگی است. شادمانی و خرسندی در افراد به فاکتورهایی در جامعه و خانواده بستگی دارد، از این رو برخی از متخصصان بر این باورند که شادمانی یک حالت ذاتی و خدادادی نیست بلکه مهارتی است که افراد در طول زندگی باید آن را بیاموزند.
 
در زمینه شاد زیستن، رموز آن و ویژگی افراد شاد با دکتر بهروز بیرشک، عضو هیات موسس انجمن روان شناسان و مشاوران و دانشگاه علوم پزشکی گفت وگو کرده ایم که در زیر می خوانید.

ادامه مطلب ...

6 کار زنانه برای دیوانه کردن مردها!

iran-stars.com


1. ساگرد گرفتن برای هر چیز کوچکی:

برترین ها: چرا خانمها هر اتفاق کوچکی در زندگی را به بهانه ای برای  گرفتن هدیه تبدیل میکنند. ما آقایان بعد از یک روز کاری عادی و  کاملا خسته با تصور فقط یک شام ساده به منزل میآییم. اما صحنه ای را که با آن مواجه میشویم ما را شوکه میکند. چه کار غلطی انجام دادهیم؟ آیا تولدش است؟ آیا تولد خودم است؟ نخیر، امروز سالگرد روزی است که برای اولین بار به یکدیگر نگاه کردیم. خانمهای عزیز لطفا دست بردارید. ما همینکه توانستیم روزهای قرارمان را به یاد داشته باشیم کلی هنر کرده ایم.


2. پر کردن تخت از کوسن:

اگر فکر میکنید که تخت برای خوابیدن است اشتباه میکنید. ما به امید یک خواب راحت به سمت تخت میرویم اما با کوهی از کوسنها که به صورت کاملا استراتژیک جایسازی شده اند مواجه میشویم، به نحوی که هیچ جایی برای خود ما وجود ندارد. ما به هیچکدام از کوسنهای قلبی شکل یا پرزداری که فقط باعث عدسه کردنمان میشود احتیاجی نداریم. فقط یک بالش ساده برای خوابیدن می خواهیم. لطفا این بیماری "اختلال کوسن وسواسی " را کنار بگذارید.

ادامه مطلب ...

اینگونه بـاورهای قـدیمی را از نـو بسازیم

iran-stars.com


اجازه بدهید در این مقاله به همدیگر قولی بدهیم. واژه‌هایی که تا‌کنون در ذهن ما ریخته شده است را بازآفرینی کنیم.  این واژه‌ها را بشکنیم و برای خودمان ساده کنیم، زیرا یکی از ویژگی‌های انسان‌های برنده و موفق، «ذهن باز» است.  آدمی که می‌خواهد موفق بشود و همیشه برنده باشد، ذهنش باید باز باشد. ذهن باز یعنی این‌که هر چیزی که تا به حال در ذهن شما ریخته شده است، قرار نیست تا ابد به همین شکل باقی بماند. بعضی وقت‌ها تعریف بعضی از این واژه‌ها جلوی حرکت و پیشرفت ما را می‌گیرد. زیرا در ذهن‌مان را بسته‌ایم و قفل کرده‌ایم. نیز چنین است. افراد موفق از نظر بنده کسانی هستند که در حوزه کاری خودشان جزو 10درصد اول قرار می‌گیرند؛ در هر کار‌ و فعالیتی که فکرش را بکنید.

ادامه مطلب ...

این 5 کار را هرگز در پیامک انجام ندهید!

iran-stars.com


محققان دانشگاه میشیگان می گویند افراد معمولاً برای بیان اطلاعات حساسی که گفتنشان به صورت مستقیم راحت نیست به پیامک متوسل می شوند. ولی در اینجا شما را با 5 چیز که هرگز نباید با پیامک بیان شوند آشنا می کنیم.

ادامه مطلب ...

بدترین عادت های آقایان

iran-stars.com


بسیاری از ما به فکر سلامتی خود هستیم و سعی می کنیم با کارهایی مثل تمرین، ورزش و رژیم غذایی سالم سلامتی خود را حفظ کنیم. اما گاهی بدون این که بدانیم با غفلت از بعضی نکات مهم سلامتی خود را به خطر می اندازیم. در زیر به بعضی عادت های ناسالم آقایان اشاره می کنیم:

ادامه مطلب ...

کمی وقت بگذارید و بخوانید. ارزش خواندن را دارد. باور کنید!

iran-stars.com


دختری بود نابینا که از خودش بخاطر کور بودنش تنفر داشت. او از همه بجز دوست پسر بامحبتش متنفر بود. آن پسر در همه حال کنارش بود. آن دختر می گفت اگر فقط می توانست دنیا را ببیند، با دوست پسرش ازدواج خواهد کرد.

روزی کسی دو چشم به دختر اهدا کرد و او توانست همه چیز از جمله دوست پسرش را ببیند. پسر از او پرسید، "حالا که می توانی دنیا را ببینی، با من ازدواج می کنی؟"

ادامه مطلب ...