ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

آیا می خواهید پوستی خوش آب ورنگ و زیبا داشته باشید؟!!

iran-stars.com


سلامت نیوز: حتی اگر عادت نکرده اید طبق برنامه به پوستتان برسید بهتر است هر از گاهی برای جلوگیری از تیرگی و کدری آن این دستوالعمل را انجام دهید...

ادامه مطلب ...

چگونه دیگران را اذیت کنیم؟؟ (تضمینی)

iran-stars.com


این مطلب فقط جنبه شوخی و خنده داره پس لطفا جو گیر نشید ....

ادامه مطلب ...

مردان شگفتی ساز سال 2012

iran-stars.com


تهران امروز: از فیلم «استاد» توماس اندرسون که چند روز پیش در جشنواره ونیز به نمایش درآمد و خیلی هم تحسین شد بگیرید تا فیلم «موتورهای مقدس» لئوس کاراکس که شاید نام کارگردانش خیلی برایتان شناخته شده نباشد اما فیلم خوبی ساخته است.

بنظر می‌رسد این پاییز با فیلم‌هایی قوی فصل امیدوارکننده‌ای برای سینمای جهان باشد. اما مولفان این آثار هنری که در سال 2012 ما را هیجان‌زده می‌کنند، چه کسانی هستند؟

ادامه مطلب ...

زندگی گذرگاهی برای آخرت

iran-stars.com


زندگی گذرگاهی برای آخرت/ انسان بی اعتقاد آینده ای مبهم و نامعلوم دارد:

مشاور امور بین الملل وزیر ارشاد گفت: انسان مؤمن از مرگ استقبال می‎کند و زندگی را گذرگاهی برای رفتن به آخرت می‏داند. درحالیکه انسان بی اعتقاد مرگ برایش هراسناک و پایان زندگی است.


دکتر "محمد علی آذرشب" در مورد سبک زندگی مبتنی بر باور دینی و عدم این باور به خبرنگار مهر گفت: انسان مؤمن خدا را پشتیبان خود می‎داند وقتی که در راه او قدم برمی‏دارد و با اعتماد به نفس کامل به آینده امیدواراست زیرا هر کاری که از او سر می‏زند را بیهوده و پوچ فرض نمی‎کند. این خودش نیروی عظیمی به او می‏دهد که در راه اهدافش گام بردارد و نتیجه اعمالش را اگر در این دنیا هم به آن نرسد در آخرت ببیند.

ادامه مطلب ...

کشتی تایتانیک2 از سال دیگر در تهران!

iran-stars.com


علی عطشانی که هم اکنون ساخت پروژه سه‌بعدی آقای الف را در مرحله فنی دارد، از سال آینده فیلم سینمایی تایتانیک ۲ را با محوریت داستان حضور یک مسافر ایرانی در این کشتی غول‌ پیکر کلید میزند. علی عطشانی کارگردان جوان سینما در این ارتباط با ساخت این فیلم گفت: صحبتهای اولیه درباره ساخت این فیلم انجام شده است.

ادامه مطلب ...

ویژگی های احساسی گامها

iran-stars.com


کریستین فردریش دانیل شوبارت ادیب و شاعر آلمانی است که به دلیل علاقه زیاد و همکاری با موسیقیدانان به دانش موسیقی زیادی دست پیدا نمود. او مدتها مسئولیت مدیریت و کارگردانی موسیقی تاترهای نمایشی در آلمان را بر عهده داشت و تالیفات زیادی در زمینه ارتباط میان موسیقی و ادبیات دارد. مواردی که در زیر مطرح می شود بر داشت های شوبارت در رابطه با ویژگیهای احساسی گام های مختلف موسیقی است که دانستن آنها در برداشت شما از موسیقی و یا به هنگام آهنگسازی، بطور قطع می تواند مفید واقع شود.

ادامه مطلب ...

نمای فوق العاده زیبای خانه شناور بر دریاچه هیوران، کانادا

iran-stars.com


خانه شناور توسط گروه معماری MOS طراحی شدند و از امتیاز مناظر شگفت انگیز دریاچه هیوران، اونتاریوی کانادا سود بردند تا چالشی جدی در معماری برای رقبای خود باشند.

ادامه مطلب ...

نکات و ترفند های مهم در آیفون

iran-stars.com


آی تی گذر :  با این نکات میتواند باعث افزایش کارایی گوشی شده و به نتایج مطلوب‌تری در استفاده از آیفون منتهی شود. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب ...

رابطه انگشتر و شخصیت شما

iran-stars.com


شما ترجیح می دهید که انگشترتان را در کدام انگشتتان قرار دهید؟



انگشت شست
انگشت اشاره
انگشت وسط
انگشت انگشتری
انگشت کوچک
انگشتر به دست نمی کنم .

ادامه مطلب ...

هنگام سوختگی به هیچ عنوان از خمیردندان استفاده نکنید

iran-stars.com


دکتر سید مسعود داوودی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیة‌الله در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب افزود: اولین کاری که هنگام سوختگی باید انجام شود سرد نگه داشتن موضع با استفاده از آب خنک و کیسه یخ است.

ادامه مطلب ...

لیست پرطرفداترین دانشگاههای آمریکا

iran-stars.com


مهر نیوز: گزارش سالانه بررسی تعداد دانشجویان بین المللی که در دانشگاه های آمریکا ثبت نام کرده اند فهرستی از برترین دانشگاه های آمریکایی که بیشترین تعداد دانشجویان بین المللی را به خود جذب کرده اند را منتشر کرده است.


در این بخش دانشگاه های آمریکایی که حجم بیشتری از دانشجویان بین المللی را به سوی خود جذب می کنند، بر اساس تعداد دانشجویانی که در سالهای تحصیلی ۲۰۱۱-۲۰۱۰ ثبت نام کرده اند، رتبه بندی شده اند که این بار برخلاف دیگر رتبه بندی ها نام دانشگاه هاروارد در صدر این فهرست قرار نگرفته است.

ادامه مطلب ...

عشق دوم نباشید

iran-stars.com


اگر شما با چاقو دستتان را ببرید و یا اگر به زمین بخورید و سرتان بشکند بعد از مدت یکی دو ماه کاملا بهبود یافته و اثرات آنها هم از بین می روند. اما ضربه های روحی روانی برای بهبودی به مدت زمان بسیار زیادتری نیاز دارند.

ادامه مطلب ...

ویژگی‌های یک ازدواج‌ سالم

iran-stars.com


جامعه‌شناسان و روانشناسان مختلفی در بررسی ازدواج‌های سالم، ویژگی‌ها و مهارت‌هایی را برای کسانیکه می‌توانند روابطی موفق و رضایت‌‌بخش داشته باشند، مشخص کردند. این افراد:

ادامه مطلب ...

این دارو ها را هرگز به فرزند خود ندهید!!!

iran-stars.com


والدین معمولاً به شیرخواران و نوپایان که نمی‌توانند به درستی علایم بیماری خود را توصیف کنند، سرخود داروهایی می‌دهند که اصلاً کار صحیحی نیست، چرا که عوارض داروهای شیمیایی یا حتی گیاهی در کودکان شدیدتر و شایع‌تر است.

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از جهان نیوز، بعضی‌ها تصور می‌کنند که داروخانه‌ها سوپر مارکت هستند و پزشک معالج هم یک واسطه نه‌چندان موردنیاز است که تنها هزینه ویزیت را می‌گیرد، اما این باور صحیح نیست. در بازار دارویی کشور ما، داروهای بسیاری بدون نسخه به فروش می‌رسند، اما نباید فراموش کنید دارو ماده‌ای شیمیایی است که در بدن واکنش‌های شیمیایی مهمی به وجود می‌آورد. اطلاعات شما از داروها تنها در حد اینکه آشناهایتان قبلاً چطور آن را مصرف کرده‌اند، خلاصه شده و از تأثیرات آن ماده شیمیایی بر اعضای مختلف بدن بی‌خبرید.


در ادامه چند مورد از مهم‌ترین این داروها را برایتان فهرست کرده‌ایم:

ادامه مطلب ...

قهوه غیر از نوشیدن به چه دردی می‌خورد؟

iran-stars.com


"بسیاری از ما قهوه را به دلیل طعم و عطر خوشی که دارد دوست داریم و معمولا آن را به عنوان یک نوشیدنی خوش طعم عصرگاهی در کنار عزیزانمان تجربه می‌کنیم؛ اما شاید گروه اندکی از ما با خواص و کاربردهای این نوشیدنی خوش طعم و دانه‌های خوش عطر آن در زندگی روزمره آشنا باشیم."

ادامه مطلب ...