ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

دِ نـَـه دِ ...

iran stars


با دوستم چایی میخوردیم یهو یه خرمگس افتاد تو چاییش بش گفتم بگیر بندازش تو سطل گفت دِ نـــه دِ می باس هرچی خوردسا برگردونه تو لیوان.


دندون به زبون می گه اگه یه کوچولو گازت بگیرم بریده میشی. زبون میگه دِ نـــه دِ اگه موقع حرف زدن یه حرکتو اشتباه بیام کل 32 تاتون باید بریزید بیرون.!


رفیقم سیده. امروز بهش گفتم: "امروز ، بعد از افطار میایی بریم خونه فساد واسه فسق و فجور!!!" با چشمای از حدقه دراومده میگه: "خودتی؟! جدی می‌گی؟" می‌گم: "دِ نــه دِ ، منظورم این بود که بعد از افطار بریم پارک آبی آزادگان ، آب بازی."

کــره الاغـــی با حســـرت از بــابــاش میــپــرســه:
بــابــایی الـــاغــــا هــم زن میــگیـــرن؟
بــابــاش میـــگه دِ نــــــَه دِ پســــــرم، اتفــاقــا تــو دنــیا فقــط الاغا زن میــگیــرن


رفتیم رستوران دو برابر فاکتور کرده می خواد بکنه تو پاچمون بهم می گه بنویسم تو حسابتون؟؟می گم دِ نــه دِ بنویس رو یخ تا آب بشه.

 

روزی دو نفر در جنگل قدم می زدند. ناگهان شیری در مقابل آنها ظاهر شد. یکی از آنها سریع کفش ورزشی اش را از کوله پشتی بیرون آورد و پوشید. دیگری گفت: بی جهت آماده نشو؛ هیچ انسانی نمی تواند از شیر سریع تر بدود. مرد اول به دومی گفت: دِ نــه دِ قرار نیست از شیر سریع تر بدوم، کافیست از تو سریع تر بدوم!

خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو دِ نـَـه دِ گاهی همرنگ جماعت میشی و رسوا میشی.

اعصابم ،ضعیفه ،خرابه باید برم دکتر شاید آرومم کنه دِ نــه دِ از جونم سیر شدم که دکتر با داروهاش منو روانی کنه برم تیمارستان.

دوستم میگه من خیلى تنهام ! میگم نـــــــه این حرفو نزن . هیچکس تنهانیست! من از تنهایی درت میارم. میگه واقعا؟ یعنی میخوای با من باشى؟ میگم دِ نــه دِ برات همراه اول میخرم.

به مامانم میگم سرم درد میکنه, میگه چرا؟میگم شاید تومور مغزی دارم... میگه خفه شو ذلیل مرده, این حرفا چیه میزنی دِ نـَـه دِ منظورش اینه که خدا نکنه عزیزم!

رفتم تزریقاتی آمپول بزنم ، بعد طرف میگه چپ یا راست ؟؟
میگم دِ نـَـه دِ فقط اونجامون سیاسی نشده بود که اونم شد!

ساعت 6 دارم از خونه میرم بیرون،
میگم : 12-11 میام!
بابام میگه :دِ نـَـه دِ ، حالا خودت به درک اون دختره صاحاب نداره ..؟

با کلی ذوق و شوق رفتم به دختره شماره دادم . فِک نمیکردم بگیره، ولی سریع گرفت و کلی تشکر کرد، گفتم خُب کی زنگ میزنی؟ گفت معلوم نیس ، چطور؟؟
گفتم مگه نمیخوای باهام دوست شی؟
گفت : دِ نـَـه دِ ، اینو ازت گرفتم که هر موقع اسباب کشی داشیم بزنگم بیای کمک!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد