ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

سامسونگ آخرین شاهکار خود Galaxy Note را رسما معرفی کرد

iran stars


کمپانی سامسونگ که حالا با خانواده گالکسی خود حرف های زیادی در زمینه اسمارت فون های آندرویدی دارد در نمایشگاه سالانه IFA 2011  از آخرین محصول خود از خانواده گالکسی رونمایی کرد که حدواصلی است میان یک تبلت و اسمارت فون.


Galaxy Note  سامسونگ دارای صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی است که از آخرین محصول خانواده galaxy یعنی  Galaxy SII که دارای صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی است یک اینچ به نمایشگر آن افزوده شده است . این صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی از نوع Super AMOLED  همانند گالکسی اس ۲ بوده و دارای رزولوشن خارق العاده ۱۲۸۰ x 800 می باشد. اندروید بکار رفته در این گوشی عظیم الجثه نسخه ۲٫۳ یا نان زنجبیلی است و از نظر امکانات ارتباطی از برادر ناتنی خود Galaxy SII چیزی کم ندارد.  Galaxy Note  هم از خانواده دو هسته ای هاست و از پردازنده دو هسته ای از نوع ۱٫۴ گیگاهرتزی است و سامسونگ هم به مانند گالکسی اس ۲  برای تصویربرداری و فیلمبرداری با این گوشی از دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلش LED در آن تعبیه کرده و برای چت تصویری آن را مجهز به یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه کرده است. این گوشی با ابعادی که دارد تنها ۹٫۶۵ میلیمتر ضخامت و ۱۷۸ گرم وزن دارد که در مقابل گوشی های سنگینی از خانواده HTC متعادل و متعارف محسوب می شود.


 از زمان توزیع این گوشی اطلاعی در دسترس نیست و باید چند ماهی را برای دیدن و داشتن آن صبر کرد. سامسونگ با تولید این گوشی پلی مابین گوشی های همراه و تبلت ها زده تا افرادی که از ابعاد و بزرگی تبلت ها خسته شده اند و از سویی نداشتن آن را نمی توانند تحمل کنند گزینه ای به نام Galaxy Note  را پیش روی خود داشته باشند.

بررسی کامل آن را در ویزویز.نت بخوانید

منبع و بررسی کامل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد