ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

تسلیت! استیو جابز درگذشت! (واکنش ها به خبر درگذشت استیو جابز)

iran-stars.com


با سلام خدمت همه دوستان عزیز:

ایران استارز, در گذشت استیو جابز یکی از زحمت کش ترین و نابغه ترین افراد در زمینه علم کامپیوتر و اینترنت را به همه دوستانی که با زحمات این مرد بزرگ آشنایی دارند تسلیت عرض میکند. این نابغه دنیای اپل و فناوری در سن 56 سالگی در تاریخ چهارشنبه ۵ اکتبر ۲۰۱۱ درگذشت.


روحش شاد.


دیروز و امروز اپل در صدر اخبار دنیای فناوری بود.دیروز بدلیل معرفی محصولات جدید (iphone 4s) و امروز متاسفانه بدلیل رفتن بنیانگذار و مغز متفکر اپل. امروز اپل با تصویر استیو و اعلامیه ای کوتاه خبر فوت ایشان را به اعلام دوستداران محصولات اپل و استیو جابز رساند.

استیو پل جابز متولد ۲۴ فوریه ۱۹۵۵ در سال ۱۹۷۶ و در زمانی که ۲۱ ساله بود و استیو وزنیاک ۲۶ ساله اپل را در پارکینگ خانه خود راه اندازی کردتا سنگ بنای یکی از بزرگترین کمپانی های ایده پرداز و خلاق جهان را گذارند. در سال ۱۹۸۵ تحت شرایطی استیو از اپل رفت و شرکت نکست را تاسیس کرد اما با خرید این شرکت در سال ۱۹۹۷ توسط اپل جابز دوباره به خانه بازگشت.سپس وی بعنوان مدیر عامل مجددا انتخاب شد و این بار با ایده هایی که داشت و بر روی اجرای آن مصرانه تاکید می کرد اپل را به سمت و سوی محبوبیت و موفقیت بیشتر رهنمود می کرد.دستگاه موزیک پلیر همراه آی پاد ( Ipod ) استارت مجدد اپل به سوی موفقیت بود بطوریکه طبق اعلام اپل بیش از ۳۰۰ میلیون از آن تاکنون بفروش رسیده است. پس از آن گوشی هوشمند آیفون و تبلت آی پد با نگاهی خلاقانه و کیفیتی بینظیر در ساخت توانست اپل را به قله افتخار برساند بطوریکه هر ساله بسیاری از مردم منتظر ورود استیو جابز بر روی استیج در کنفرانس های خبری اپل بودند تا محصولی جدید و ایده ای نو و خلاقانه را معرفی نماید.استیو در سال ۱۹۹۱ میلادی ازدواج و دارای سه فرزند می باشد .وی در سال ۲۰۰۴ بدلیل بیماری نادری که نوع خاصی از سرطان لوزالمعده است به همین دلیل و شایعاتی مبنی بر ضعیف شدن روز به روز جابز سرانجام تیم کوک جانشین وی شد تغییر پستی که نشان از وقوع واقعه ای غمناک  را می داد.


واکنش ها به خبر درگذشت استیو جابز


iran-stars.com


بیل گیتس: رییس هیات مدیره مایکروسافت


من واقعا از خبر درگذشت استیو جابز متاسف شدم. من و ملیندا با خانواده استیو، دوستان و تمام علاقمندانش همدردی می کنیم.

من و استیو اولین بار حدود ۳۰ سال پیش همدیگر را ملاقات کردیم. ما در نیمی از طول زندگی مان همکار، رقیب و دوست بودیم. دنیا به ندرت افرادی را به خود دیده که به تاثیر گذاری استیو جابز باشند. تاثیری که در نسل های آینده هم حس خواهد شد.

برای کسانی که آنقدر خوش شانس بوده اند که با استیو جابز کار کنند این یک افتخار بزرگ است. من همین الان دلم برای استیو تنگ شده است.


باراک اوباما: رییس جمهور آمریکا


من و میشل از درگذشت استیو جابز متاسف شده ایم. او یکی از بزرگترین مخترعین آمریکا بود و آنقدر شجاع بود که متفاوت فکر کند.

با ساختن یکی از موفق ترین شرکت های روی کره زمین از گاراژ خانه اش و با شخصی کردن کامپیوترها و با آوردن اینترنت به جیب ما، او انقلاب فناوری اطلاعات را در دسترس همه قرار داد و آن را لذت بخش کرد.

استیو جابز گفته بود طوری زندگی می کند که انگار هر روز اش آخرین روز زندگی اش است. او واقعا اینگونه زندگی می کرد. او زندگی ما را تغییر داد و تمام صنایع را تحت تاثیر خودش قرار داد.


استیو بالمر: مدیرعامل مایکروسافت


من می خوام تاسف عمیق ام را از درگذشت استیوجابز بیان کنم. او یکی از موسسان صنعت ما و یک آینده نگر به معنای واقعی بود. قلب من به همراه خانواده اش، تمام کسانی که در اپل کار می کنند و هر کسی است که تحت تاثیر کارهای او قرار گرفته.


مارک زوکر برگ: مدیرعامل فیسبوک


متشکرم استیو از اینکه یک مربی و دوست خوب برای من بودی. متشکرم از اینکه نشان دادی چیزی که ساختی می تواند دنیا را تغییر دهد. دلم برایت تنگ می شود.


لری پیچ: مدیرعامل گوگل


من به خاطر این خبر بسیار بسیار ناراحتم. استیو مرد بزرگی با دستاوردهای فوق العاده و هوش عالی بود. او همیشه می توانست در چند کلمه بگوید که شما به چه چیز باید فکر کنید قبل از اینکه بخواهید به آن فکر کنید.

تاکید او بر روی user experience همیشه برای من الهام بخش بوده است. او انسان مهربانی بود و همیشه با اطلاعات و نصحیت هایش به من کمک میکرد. حتی اخیرا و در زمانی که حال خوبی نداشت.


سرگی برین: موسس دوم گوگل


از نخستین روزهای گوگل هر زمان که من و لری به دنبال الهام، نگاه به آینده و مدیریت می گشتیم نیاز داشتیم که به سمت دفتر اپل نگاه کنیم.

تمایل استیو برای عالی بودن توسط هر کسی که با محصولات اپل کار کرده است، احساس می شود. مانند همین مکبوکی که من دارم این متن را با آن می نویسم. من با چشمان خودم این تمایل به کمال را از نزدیک و در ملاقات هایی که داشتم دیده ام.


روبرت مرداک: مدیرعامل News Corp


امروز ما یکی از بزرگ ترین متفکران، مبدعان و کارآفرینان تمام تاریخ را از دست دادیم. استیو جابز بزرگ ترین مدیرعامل نسل خودش به شمار می رود. من در حالی که عمیقا از مرگ او متاسف هستم به تاثیر بزرگ او بر نوع استفاده کاربران از رسانه ها فکر می کنم.


دیک کوستولو: مدیرعامل توییتر


در هر دوره و به ندرت فردی پیدا می شود که فقط مسیر را به جلو نمی برد. بلکه یک استاندارد جدید برای اندازه گیری به وجود می آورد.


اریک اشمیت: رییس هیات مدیره گوگل


امروز روز ناراحت کننده ای برای همه ما است. استیو مجموعه ای از طراحی و تکنولوژی بود و دیگر مانند او را نخواهیم دید. او با استعداد و شخصیت کاریزماتیک اش، سایرین را برای انجام غیرممکن ها الهام می بخشید. بدون شک او به عنوان بزرگترین مخترع تاریخ دنیای کامپیوتر در ذهن همه ما به یادگار خواهد ماند.


باب ایگر: مدیرعامل دیزنی


استیو جابز یک دوست عالی و مشاور قابل اعتماد بود. میراث وی تنها چند ابزار تولید شده یا یک شرکت نیست، بلکه میلیون ها نفری هستند که از او الهام گرفتند، زندگی هایی هستند که تغییر کردند و فرهنگی است که آفریده شد. استیو مردی از جنس اصل با ذهنی خلاق و مبتکر بود. با وجود تمامی اختراعات او هیچ گاه لحظه ای آرام ننشست. با رفتن او دنیا یک مبتکر بی مانند، دیزنی یکی از اعضای خانواده اش و من یکی از بهترین دوستانم را از دست دادیم.

 

جری یانگ، موسس یاهو!

استیو قهرمان من بود. او تنها به من نصیحت و راهنمایی نمیکرد، او به همه نشان داد چگونه اختراع زندگی ها را تغییر میدهد. دلم برای او تنگ خواهد شد، همانطوری که جهان اینگونه خواهد بود.


پل آلن، بنیانگذار دوم مایکروسافت

به خانواده و دوستان استیو جابز تسلیت میگویم. ما یک پیشتاز فناوری ویژه و کسی که میدونست چطوری محصولات عالی بسازه از دست دادیم.



ادموند براون، فرماندار کالیفرنیا

استیو جابز بهترین مخترع کالیفرنیا بود و نشان داد چگونه یک ذهن مستقل و خلاق میتواند موفق شود. افراد کمی تاثیر چنین عمیق و فوق العاده را در زندگی ما داشته اند. آن (همسر ادموند براون) و من به همسر و خانواده استیو صمیمانه تسلیت میگوییم.


مایکل بلومبرگ، شهردار نیویورک

امشب، آمریکا یک نابغه را که همراه ادیسون و انیشتتن همیشه در یادها خواهد بود از دست داد، و ایده هایی که دنیا را برای نسل های جدید شکل داد. بارها و بارها در طی این چهل سال، استیو جابز آینده را به افق دید مردمان بسیاری اضافه کرد و آنها هم آینده را دیدند. اعتقاد عمیق استیو  در قدرت تکنولوژی و تغییر زندگی ما با ساخت گوشی های هوشمند و آی-پد نبود: او درک و قدرتی داشت که تمدن را دوباره بازسازی کرد. در شهر نیویورک از کارگران شهرسازی تا سهام داران همه از محصولات اپل استفاده میکردند تا کارهایشان را دقیق تر و درست تر انجام بدهند. امشب شهر ما – شهری که برای این نابغه مخترع همیشه احترام خاصی قائل است – به مردم سراسر سیاره زمین می پیوندد تا مردی بزرگ را به یاد داشته باشد.

مشاهیر و سیاستمدارانی که با توییتر تسلیت گفتند:


آریانا هافینگتن، مدیر عامل Huffington Post

ariannahuff@: امروز افکار من پیش دوستان و خانواده استیو جابز خواهد بود. به خاطر اینکه دنیامون رو تغییر دادی ممنون.


استیو لویتان، دستیار کارگردان و تهیه کننده سریال “Modern Family”

SteveLevitan@:به خاطر شنیدن مرگ استیو جابز متاسفم. او حقیقتاً یکی از قهمانان من بود. او میراثی عظیم باقی گذاشت. iSad#

آرنولد شواتزینگر، فرماندار سابق کالیفرنیا

Schwarzenegger@: استیو برای رویای کالیفرنیا زندگی میکرد و او دنیا را تغییر داد و الهام بخش همه ما بود. ThankYouSteve#


جون هانستمن، نامزد ریاست جمهوری آمریکا

JonHuntsman@: بابت شنیدن خبر درگذشت استیو جابز غمگین شدم، یک منبع الهام واقعی و مخترع آمریکایی بزرگ.


لبرون جیمز، بازیکن Miami Heat

KingJames@: در آرامش بخواب استیو جابز. کسی که یقیناً در جهان باقی میماند! اختراعاتی که برای همیشه زنده خواهند بود و فراموش نخواهند شد!


نیل پاتریک هریس، بازیگر

ActuallyNPH@: در آرامش بخواب استیو جابز. نبوغت برای نسلها همراه ما خواهد بود...

زک برف، بازیگر

zachbraff@: در آرامش بخواب استیو جابز. یک اسطوره. یک مخترع آینده نگر.

باب ایگر: مدیرعامل دیزنی
استیو جابز یک دوست عالی و مشاور قابل اعتماد بود. میراث وی تنها چند ابزار تولید شده یا یک شرکت نیست، بلکه میلیون ها نفری هستند که از او الهام گرفتند، زندگی هایی هستند که تغییر کردند و فرهنگی است که آفریده شد. استیو مردی از جنس اصل با ذهنی خلاق و مبتکر بود. با وجود تمامی اختراعات او هیچ گاه لحظه ای آرام ننشست. با رفتن او دنیا یک مبتکر بی مانند، دیزنی یکی از اعضای خانواده اش و من یکی از بهترین دوستانم را از دست دادیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد