ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

معرفی رسمی غول کهکشانی گوگل

iran-stars.com


انتظارها بالاخره به پایان رسید و محصول مشترک گوگل و سامسونگ با کمی تأخیر ( بدلیل فوت استیو جابز ) رونمایی شد. سومین گوشی هوشمند گوگل که مانند گوشی دوم آنها نکسوس اس به سامسونگ سفارش داده شده است یک غول هوشمند با صفحه نمایشگر ۴٫۶۵ اینچی که قرار است پرچم‌دار گوشی‌های اندرویدی باشد. همان طور که گفته شد گالکسی نکسوس ( Galaxy Nexus ) یک نمایشگر ۴٫۶۵ اینچی از نوع HD Super AMOLED دارد که دارای رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ می‌باشد.پردازنده آن دو هسته ای با فرکانس ۱٫۲ گیگا هرتزی است و دو دوربین با دو کارایی متفاوت در طرفین آن امکان بعدی این گوشی است . دوربین مخصوص عکاسی و فیلم‌برداری آن که امکان فیلم‌برداری Full HD را فراهم می‌آورد و بنظر در مقابل دوربین سایر گوشی‌های دو هسته ای جدید معمولی به حساب می‌آید به همراه فلش LED در پشت بدنه به زیبایی خودنمایی می‌کند و یک دوربین ۱٫۳ مگا پیکسلی برای برقراری تماس‌های ویدیویی در جلوی بدنه جای خوش کرده است.گوگل می‌گوید سامسونگ در این گوشی زمان تأخیر شاتر را به صفر رسانده است.


گوگل که ادعا دارد نسخه ۴ سیستم عامل خود یعنی اندروید بستنی حصیری حس خوبی را به کاربر القاء می‌کند نکسوس کهکشانی را بهترین گزینه برای اثبات آن می‌داند و آن را مجهز به نسخه چهارم سیستم عامل خود نموده است. غول کهکشانی مجهز به انواع و اقسام حسگرها مانند شتاب سنج، قطب نما، ژیروسکوپ، بارومتر و proximity می‌باشد و برای پیشرفت پروژه کیف پول گوگل ( Google Wallet ) قابلیت NFC را هم در نسخه جدید گوشی خود مدنظر داشته است.

Galaxy Nexus با یک گیگابایت رم و در دو نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی قرار است از نوامبر سال جاری روانه بازار شود. به نظر شما گوگل می‌تواند با این گوشی به جنگ اپل که اسلحه مرگباری چون آیفون ۴s در دست دارد برود؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد