ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

خلاق ترین شرکت های جهان

iran-stars.com


جام اقتصادی؛ سی ان ان: در رده‌بندی شرکت‌های بزرگ صنعتی دنیا اغلب‌ معیارهایی مانند ثروتمندترین، بزرگ‌ترین، سریع‌ترین، بیشترین و از این دست صفات استفاده می‌شود، اما هیچ‌گاه نوآوری و خلاقیت آنها به چالش کشیده نشده است. با معرفی 10 شرکت برتر از نظر خلاقیت، مشاهده خواهد شد که بسیاری از آنها اسامی گمنامی دارند:


Amazon
موسسه‌ای اینترنتی که کار خود را با فروش لوازم جانبی شروع کرد. آمازون اکنون یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های اینترنتی در زمینه خرید و فروش کتاب است.

Apple
درباره خلاقیت چه چیز پنهانی باقی مانده است؟ از متحول کردن دنیای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها گرفته تا انقلاب در ترجمه جدید مفهوم ارتباط الکترونیک. درآمد سالانه اپل 108 میلیارد دلار برآورد شده است.

Enterprise Products Partners
این انتخاب نشان می‌دهد نوع سرویس‌دهی در دنیای نفت و گاز هم می‌تواند خلاقانه و هوشمندانه باشد. اینترپرایس یکی از بزرگ‌ترین پیمانکاران خط لوله‌های گاز با نصب سریع است.

GDF Suez
شرکتی فرانسوی که اصلی‌ترین فعالیتش ساخت قطعات حساس الکترونیکی است. جی‌دی‌اف جریان حضورش در دنیای اقتصاد را به سوی کشتی‌رانی سوق داد. این شرکت سال 2010 معادل 84.4 میلیارد دلار درآمد داشت.

Koç Holding
یکی از دلایل اینکه ترکیه توانسته امروزه یکی از بازیگران مهم منطقه شود، همین شرکت خانوادگی کوچ است. فعالیت‌‌های مردان این خانواده در حوزه‌های خودرو، خوراک، امور اقتصادی و انرژی متمرکز شده است.

Limited Brands
انتظار نمی‌رود که دنیای حمام و بهداشت شخصی آنقدر گسترده باشد که بتوان تا این حد در آن نوآوری کرد. لیمیتد برند به قدری در این حوزه موفق است که در لیست 500 کمپانی موفق فوربس مقام 256 را دارد.

Nike
حتی آدیداس هم نتوانست حریف نایکی شود. تولیدات ورزشی این شرکت از کفش‌های اسپرت گرفته تا عینک‌های دوچرخه‌ سواری را شامل می‌‌شود. نایکی جزو نخستین‌ برندهایی بود که سراغ فناوری نانو رفت.

Qualcomm
تخصص اصلی کوالکوم آمریکا، تجهیزات مخابراتی است. اغلب ورزشگاه‌های بزرگ دنیا از سیستم‌های مدرن این شرکت برای پوشش رویدادهای خود بهره می برند.

Sealed Air
خلاق‌ترین شرکت در عرصه محصولات بسته‌بندی لیاقت خود را برای حضور در بین 10 شرکت برتر دنیا نشان داد. آمار نشان می‌دهد این شرکت از همین صنعت ساده، سال 2010 بیش از 7.6 میلیارد دلار سود کرده است.

Sistema
فعالیت‌های سیستما بدون حد و مرز است. این شرکت روسی هم در دنیای آی‌.تی و مخابرات حضور دارد و هم در عرصه بانکداری. بر اساس آمار سال 2010 درآمد این شرکت 28 میلیارد دلار بود.


iran-stars.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد