ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

انتقال اطلاعات بین دو کامپیوتر از هر نقطه‌ دنیا

iran-stars.com


اکثر ما نیز یک کامپیوتر در خانه و یک کامپیوتر در محل کار داریم. ناچارا موقعیت هایی پیش می آید که از یک کامپیوتر استفاده می کنیم در حالیکه آرزو می کنیم که به یک فایل در کامپیوتر دیگری دسترسی داشته باشیم.


به گزارش ورد آی تی به نقل از گیزمگ , در حالیکه نرم افزارهای دسترسی از راه دور برای این کار وجود دارند، iTwin سیستمی را معرفی می کند که راه حل ساده تری به نظر می رسد . دو قطعه فلش که همانند درایو عمل می کنند و به هر کامپیوتری متصل می شوند، و به آنها این امکان را می دهند تا با استفاده از یک ارتباط اینترنتی امن، به صورت رایگان با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.


برای استفاده از iTwin، بعد از برقرار کردن یک اتصال بین دو کامپیوتر ، شما این دو قطعه را در درگاه USB این دو کامپیوتر قرار می دهید. از آنجا که هر دو کامپیوتر دسترسی به اینترنت دارند، از طریق اتصال رمزگذاری شده ی 256 بیتی AES، کاملا به هارد درایوهای یکدیگر دسترسی دارند.


اگر یکی از قطعات گم شد یا دست فرد غریبه ای افتاد، می توان آن قطعه را از راه دور از کار انداخت.


iran-stars.com


سازندگان iTwin  اشاره کرده اند که نرم افزارهای دسترسی از راه دور که فعلا در بازاراست نیاز به پیکربندی روی هر دو کامپیوتر دارند، و معمولا هزینه ای ماهانه برای آنها باید پرداخت، و اطلاعات را از طریق سروری که احتمالا شخص سومی به آن دسترسی دارد، جابجا می کند. بازار ابری (Cloud Storage) این مشکلات را دارد، و تنها دسترسی به اطلاعاتی را امکان پذیر می سازد که آپلود شده اند ، اما با iTwin  کلیه این مشکلات برطرف می شود .


iTwin  را می توان در وب سایت محصولات با قیمت اولیه ی 99 دلار آمریکا خریداری کرد.


iran-stars.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد