ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

ایران استارز

بهترین و جذاب ترین مطالب روز

جملات بامزه ذهنهای خلاق ایرانی

iran-stars.com


شباهت زن(همسر) و ویروس
به نام «عیال» هم معروفه. وقتی که انتظارش رو ندارین، از راه می‌رسه، خودش رو نصب می‌کنه و از همه منابعتون استفاده می‌کنه. اگر سعی کنین پاکش کنین، یک چیزی رو از دست می‌دین، اگه هم سعی نکنین پاکش کنین، دار و ندارتون رو از دست می‌دین!
________________________________________


شاعر میگه :: بنی آدم اعضای یکدیگرند"
اما مشخص نکرده که مثلا من دقیقا جیگر کی هستم؟ =))))
________________________________________


مادر بزرگم بالای 70 سال سن داره
یک مدتیه زانوش درد میکــــــــنه
میگــــــــــــه: فکر کنم دارم قد میکشم :O


________________________________________

یکی از ویژگی‌های زبان فارسی اینه که اغلب اعضای بدن با «دادن» صرف می‌شوند: گوش، دست، لب، پا و امثالهم
________________________________________

دینی- دینی- ورزش- ورزش...
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
جواب کوبنده در قبال سوال مامان بابا که بچه تو واسه فردا درس نداری؟!
________________________________________


آیا از صبح تا شب در اینترنت علاف هستید؟
آیا هر روز شما مثل روزهاى دیگر است؟
آیا هیچ پیشرفتى ندارید؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ما هیچ پیشنهادى براى شما نداریم!!
خدا شاهده ما هم مثل شماییم :)))))
________________________________________

خواهر زادم میگه چرا تصویر آیفون خونتون رنگی نیست؟
گفتم آخه لازم نیس، چرا رنگی باشه؟
میگه اگه پلنگ صورتی بیاد از کجا بفمیم پلنگ صورتیه آخه؟ ;))))
________________________________________


یه بار فرودگاهی بودیم دیدیم یه دختر خوشکل و معصوم وایساده یه گوشه داره واکس میفروشه. دلمون سوخت با دوستم گفتیم بریم ازش بخریم و کمکی کرده باشیم . خلاصه رفتیم پیشش گفتیم "خانوم دونه چند؟" برگشت گفت "70000 تومن" ... گفتم "مگه این واکسو از چی ساختن خانوم؟"... چشتون روز بد نبینه یه لبخندی زد و گفت " آقا اینا خاویاره واکس نیست
________________________________________


کافیه بنا بزاری یکی رو نبینی و باهاش رو به رو نشی،
تو یه کوچه خلوت تو کلکته هندوستان داری بستنی می خوری،
از رو به روت درمیاد والااااا دیدم که میگمااا D;
________________________________________


مامان بزرگم داشت لباس عوض میکرد بابا بزرگم اومد
یهو مامان بزرگم گفت وای خدا مرگم بده سریع رفت داخل اون یکی اتاق و درو بست :|
الان من موندم بابای من و عموهام رو از پرورشگاهی جایی آوردن ؟؟ !!!!!!!!!! :)))
________________________________________


اکازیون:یک عدد پسر تازه ازحموم دراومده ریش زده با بوی شامپو و اسپری و افترشیو و عطر.فوری فروشی.صفر کیلومتر مال یه خانوم دکتر بوده ....
________________________________________


مدعوین محترم, این شعله ی آتش تزیینی است ؛ لطفا از حلقه زدن دور آن و هلهله کردن خودداری فرمایید....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
{ اجلاس تهران - توصیه های اخلاقی به سران گامبیا و زامبیا - صحن بیرونی اجلاس )
________________________________________

گمونم اسب سفید شاهزاده منو کشتن و باهاش سوسیس درست کردن :|

و گرنه امکــــــــــان نداشت اینقده دیر کنه کصافط =))))
________________________________________


ﯾﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﻡ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺍﺑﻪ ﺑﺮﯾﻢ ﯾﻪ ﭘﺎﺭﭺ ﺁﺏ ﯾﺦ ﺑﺮﯾﺰﯾﻢ ﺭﻭﺵ؛
ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﭙﺮﻩ ﺑﺎ ﺗﺮﺱ؛
ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﻣﺤﮑﻢ ﺑﻐﻠﺶ ﮐﻨﻢ ﺑﮕﻢ ﻧﺘﺮﺱ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﻦ ﻣﺜﻞ ﮐﻮﻩ ﭘﺸﺘﺘﻢ
________________________________________


دیروز آدامس شیک خریدم روش نوشته " آدامس جویدنی"
آخه لامـــــصـــّـــب مگه آدامس شیاف کردنی ام مگه داریم؟؟؟
________________________________________


آیا به راستــــی ‌زمان آن فرا نرسیده است که
به گرفتن عکسهایی که در آنها عینک آفتابی در منزل زده اید خاتمه بدهید ؟ :| :))))))
________________________________________


سلیقه م به خواهر همه ی فروشنده ها نزدیکه !
میرم هر مغازه ای دست رو هر چی میذارم میگه اتفاقا من واسه خواهر خودم اینو ورداشتم خیلی راضیه :| :)))))
________________________________________

یه سوال خیلی وقته ذهنمو مشغول کرده
یعنی قبل از فیس بوک و ایمیل مردم این همه چرت و پرت رو توی مغزشون نگه می داشتند؟ !!!!! :))
________________________________________


یه سری هم هستن وقتی نشستن روسری سرشونه،
میان وسط برقصن روسریو برمیدارن،
وقتی نشستن، باز روسری سر می کنن ..! :|
میخواستم از همین تریبون بهشون خسته نباشید بگم D;
________________________________________


من اگه متولد نیویورک بودم ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
واااای نمی تونم ادامه بدم، یه دستمال به من بدین، مرسی=)))))
________________________________________


دیشب خونه مامان بزرگم بودیم. یه دختر دایی دارم به زور قدش دو وجبه و تازه 6 سالش شده...
دیدم یه گوشه نشسته بدجوریم تو فکره...
رفتم بهش گفتم چی شده عزیزم؟!
گفت بنظر تو وقتی عاقد ازم پرسید آیا بامهریه 1385(سال تولدش) سکه وکیلم من بگم با اجازه پدر و مادرو بزرگترا بله یا نه سریع بگم بله؟!!!!!!!
________________________________________


یک گل خوشگل پشت ویترین گل فروشی دیدم!!! خواستم برات بخرمش.
به فروشنده گفتم :اون گل چند؟ گفت:اون گل نیس! آینه ست
________________________________________


رفتم سوپری خرید کنم یارو اومده به فروشنده میگه سلام آقا سی دی خام دارین از این mp3ها !!!!!!!!!!!!
فروشنده هم میگه اره
من :|
________________________________________


اونجا که شاعر میفرماید "من بوس میخوام" و یه عده جمیعا میگن "یالا"
نشون میده یه زمانی تو این مملکت فراوونی بوده کفران نعمت مارو اینجوری کرده که الان یه لایکم غنیمته :|
________________________________________


ای کـــاش وقتـــــی بچــــه بـــودم جوجه رنگـــیـــــامُ با ندونم کـــاری نمــی کشـــتم....
الــان یه بوگاتی و یه ویلا تو سواحل اسپانیا داشتم :))
________________________________________


یکی از آشناها تلویزیون ال سی دی خریده بود
بهش گفتم مبارک باشه ال سی دیه یا ال ای دی ؟
گفت نه گاگول ال جیه الجـــــــــــــــــی !
من :|
________________________________________


اگه کسى براى چهارمین بار چیزیو تکرار کرد و شما بازم نفهمیدى چى داره میگه...
یه لبخند ژکوند بزن، چند ثانیه نگاش کن، حــَله
طرف خودش میفهمه تعطیلى!! :))
________________________________________


این مغز آدمی هم عجیب جانوریه!.
یادش می‌مونه که یه چی یادش رفته!
اما یادش نمی‌مونه که چی یادش رفته !
________________________________________


تابستون سال قبل ، آخر شب بود که خسته کوفته و خواب الود رفتم بخوابم، قبل خواب یه اس به دوست دخترم دادم گفتم: شبت بخیر عزیزم،خوابای نیلوفری ببینی، بووووووووووووس
جواب اومد: به به شب تو هم بخیر عشقم، بابا جان کاشکی همیشه ما رو با دوست دخترت اشتباه بگیری !!!
بعدش صدای خنده پدر مادرم خونرو برداشت
منx-(
________________________________________

دوستِ عزیزی که سعی داری با دهن بسته خمیازه بکشی…
چه کاریه واقعن ؟ ! جاش سوراخای دماغت باز می شه خب بدتر میشه
________________________________________


یه جا رفتیم مهمونی یارو رفت تو آشپزخونه چایی بیاره؛
گفتیم 2 دقیقه اومدیم خودتونو ببینیم
بی شعور اومد نشست میوه نیاورد دیگه :| D;
________________________________________


شرمنده دوستان؛ بی ادبیه روم به دیوار
سحر دختر عموم استاد دانشگاهه،
سوال میان ترم طرح کرده واسه دانشجوهاش رفته خوابیده. برادرزاده ی 7 ساله اش که اون شب باهاش دعواش شده بود رفته زیر برگه ی سوالا نوشته "سحر گوزو " :|
دختر عموی منم که گیج، رفته برگه رو داده به مسئول امتحانات، اونم که از دخترعموم گیج تر، سوالا رو تکثیر کرده داده دست شونصد تا دانشجو، دیگه خودتون تصور کنید جلسه ی امتحانو... :| :)))))))))))
________________________________________


همسایمون اسم ساختمونش رو گذاشته باناسُل..!!
پیگیر شدیم, فهمیدیم داداشا شریکن؛ باقر و نادر سلطانی..
واقــعـــا دارم ذره ذره آب میشم میبینم تحریما رو ملت داره تاثیر خودشُ میزاره :|
________________________________________


شبکه پویا پیامک زیر نویس زده
پسرشجاع و زنان کوچک و حاج زنبور عسل نمایش بدین...
خدیجه 72 ساله از مشهد!!!
هیچی دیگه همین :| =)))))))
________________________________________


بالاخره یه روز زنگ میزنم چین، اون یارو که گوشی رو برداشت گفت 你好 من میگم 陰莖 گوشی رو قطع میکنم
بفهمه دنیا دست کیه و ما خر نیستیم که این جنس های بنجلشو بندازه بهمون مرتیکه کمونیست والاااا به قرعان =)))
________________________________________


ضد حال به این میگن:
کامپیوتر رو خاموش می کنی میری تو تختت زیر پتوی گرم و نرم بعد می بینی هنوز کامپیوتر خاموش نشده !
با هزار زور بلند میشی مانیتورو روشن کنی ببینی چرا خاموش نشده ، درست همون موقع خاموش میشه ...
________________________________________

با داداشم دو ساعت پشت در خونه وایستادیم هرچی زنگ میزنیم کسی جواب نمیده
آخرم مامانم آیفون رو برداشته میگه کیه ؟
داداشم میگه باز کن منم
میگه غلط کردی تویی ، اگه راست میگی دستتو بردار از رو آیفون :|
...
میگه دستم رو آیفون نیست که این خرابه
میگه برو آقای محترم من که میدونم شما اومدی ماهواره رو جمع کنی اینا همش حقه اس برو !
میگه ماهواره چیه درو باز کن !
میگه برو گمشو بینیم ! ما اصن ماهواره نداریم ، صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران تمامی نیازهای مارو پاسخگوئه !!! :O
________________________________________

به دوستم میگم :
خواب دیدم یه پام این دنیاس, یه پام اون دنیا
تعبیرش چیه ؟
دوستم میگه: تعبیرو ولش کن
همین که پاره نشدی خیلی خواب خوبیه
________________________________________


دختر خالم به بچش واسه اینکه شیرینی زیاد نخوره دندوناش خراب نشه گفته شیرینی ها رو شمردم یدونش کم بشه میزنمت
بچه هم وقتی همه خواب بودن رفته همه شیرینی ها رو نصفه گاز زده که تعدادش کم نشه!
استعدادت تو حلقم:))
________________________________________


تو دستشویی شیر آبو نیم دور می پیچونی کل آب شهر ازش میپاشه به در و دیوار و سر و صورتت ، حالا ۱۷ دور باید بتابونی تا بسته شه
________________________________________


تو ایران فقط وقتی آرایش عروس رو قبول دارن که دیگه حتی مادرش هم نشناسدش.
________________________________________


من با تو صادق بودم، ولی تو با من اصغر بودی
________________________________________


دیروز ۱۲ساعت پای کامپیوتر بودم صب پاشدم دیدم چشمام شده کاسه خون ،به لبم داغ جنون، به کنارم تو بمون ،نرو با دیگری:)
________________________________________


عاشق اون صحنه ایم که چن نفر با هم میریم رستوران میخوایم حساب کنیم !!
یکی زیپ کیفش وا نمیشه !
یکی داره دنباله کیفش میگرده !
یکی دکمش گیر کرده !
یکی دستش تو جیبش تو همین لحظه جا نمیشه !!
اون یکی گوشیش زنگ میخوره !
اون یکی کیفش تو ماشین جا مونده !
ینی یه همچین آدمهایی هستیم ما !
________________________________________


فقر یعنی یکسری سرباز هستند که پول میگیرن جات پست میدن!
تا آخر ماه بتونن 200هزار تومان واسه خانوادشون پول بفرستن!
پسرهایی که رفتن خدمت میفهمن چی میگم!


iran-stars.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد